W dziale Managed Services przyjmiemy do pracy osoby gotowe do rozpoczęcia lub rozwoju kariery na pograniczu IT i biznesu, otwarte na wyzwania związane
z kontaktem z klientami z wielu rejonów świata i rozbudowanymi systemami informatycznymi.
W ramach długoterminowych, partnerskich umów, kompleksowo utrzymujemy dla operatorów systemy klasy BSS (Business Support Systems), które wspierają szeregach procesów biznesowych.
Współpracując z nami na tym samodzielnym stanowisku managerskim, masz okazję dbać o poziom usług w szerokim zakresie dla największych operatorów telekomunikacyjnych z kilkunastu krajów, głównie z Europy Zachodniej, Skandynawii, Bliskiego Wschodu i Ameryki Łacińskiej.
PROFIL PRACOWNIKA
Wykształcenie wyższe
Wysokie umiejętności komunikacyjne, negocjacyjne i analityczne.
Doświadczenie w tworzeniu, zarządzaniu zadaniami i ich priorytetami zgodnie z ustalonymi ramami czasowymi
Wysoka samo-dyscyplina w organizowaniu własnego czasu
Język angielski biegły w mowie i w piśmie
Umiejętność czytelnego raportowania skomplikowanych metryk oraz ich kreowania
Konstruktywne podejście do rozwiązywania problemów, duch ciągłego usprawniania
Otwartość, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
Wysoka kultura osobista
Dodatkowym atutem będzie : Wiedza na temat dobrych praktyk ITIL oraz doświadczenie we wsparciu skomplikowanych systemów ITWiedza dziedzinowa w obszarze telekomunikacjiDoświadczenie w pracy charakteryzującej się bliskim kontaktem z klientemZnajomość drugiego języka obcego (szczególnie niemiecki, hiszpański)
TWOJE ZADANIA
Zapewnienie funkcjonowania usług IT dostarczanych przez Comarch w celu odpowiedniego wsparcia procesów biznesowych klienta
Mierzenie i raportowanie parametrów usług, jak również przygotowywanie wartościowego wkładu na spotkania różnych szczebli zarządzania
Monitorowanie i zwiększanie satysfakcji klientów z usług dostarczanych przez Comarch
Budowanie i utrzymanie długoterminowej relacji ze swoimi partnerami po stronie klienta
Kierowanie współpracą z architektami systemowymi, programistami, testerami, R&D i zespołami wsparcia
Wsparcie sprzedaży i konsultingu w kontekście fazy operacyjnej potencjalnych lub obecnych projektów
Koordynacja najpoważniejszych incydentów, obsługa eskalacji oraz organizowanie dalszych akcji prewencyjnych
DLA CIEBIE
Zdobycie i poszerzenie wiedzy oraz doświadczenia dzięki współpracy z doświadczonymi ekspertami branży IT
Kultura pracy nastawiona na współpracę i wzajemną pomoc
Indywidualnie dopasowany plan szkoleń (wewnętrznych i zewnętrznych)
Stabilne zatrudnienie w firmie z polskim kapitałem
Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach, o co dbamy m.in. poprzez udział w imprezach integracyjnych czy wspólnych inicjatywach dla lokalnych społeczności
Bezpośrednio na naszym kampusie : centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna z basenem i siłownią, stołówka
Karnety na całą rundę piłkarskiej ekstraklasy dla fanów Cracovii i ich rodzin
Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem - naziemny i podziemny parking