Service Level Manager (BSS)
COMARCH
Kraków, Polska
2 d. temu

W dziale Managed Services przyjmiemy do pracy osoby gotowe do rozpoczęcia lub rozwoju kariery na pograniczu IT i biznesu, otwarte na wyzwania związane

z kontaktem z klientami z wielu rejonów świata i rozbudowanymi systemami informatycznymi.

W ramach długoterminowych, partnerskich umów, kompleksowo utrzymujemy dla operatorów systemy klasy BSS (Business Support Systems), które wspierają szeregach procesów biznesowych.

Współpracując z nami na tym samodzielnym stanowisku managerskim, masz okazję dbać o poziom usług w szerokim zakresie dla największych operatorów telekomunikacyjnych z kilkunastu krajów, głównie z Europy Zachodniej, Skandynawii, Bliskiego Wschodu i Ameryki Łacińskiej.

PROFIL PRACOWNIKA

  • Wykształcenie wyższe
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne, negocjacyjne i analityczne.
  • Doświadczenie w tworzeniu, zarządzaniu zadaniami i ich priorytetami zgodnie z ustalonymi ramami czasowymi
  • Wysoka samo-dyscyplina w organizowaniu własnego czasu
  • Język angielski biegły w mowie i w piśmie
  • Umiejętność czytelnego raportowania skomplikowanych metryk oraz ich kreowania
  • Konstruktywne podejście do rozwiązywania problemów, duch ciągłego usprawniania
  • Otwartość, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
  • Wysoka kultura osobista
  • Dodatkowym atutem będzie : Wiedza na temat dobrych praktyk ITIL oraz doświadczenie we wsparciu skomplikowanych systemów ITWiedza dziedzinowa w obszarze telekomunikacjiDoświadczenie w pracy charakteryzującej się bliskim kontaktem z klientemZnajomość drugiego języka obcego (szczególnie niemiecki, hiszpański)
  • TWOJE ZADANIA

  • Zapewnienie funkcjonowania usług IT dostarczanych przez Comarch w celu odpowiedniego wsparcia procesów biznesowych klienta
  • Mierzenie i raportowanie parametrów usług, jak również przygotowywanie wartościowego wkładu na spotkania różnych szczebli zarządzania
  • Monitorowanie i zwiększanie satysfakcji klientów z usług dostarczanych przez Comarch
  • Budowanie i utrzymanie długoterminowej relacji ze swoimi partnerami po stronie klienta
  • Kierowanie współpracą z architektami systemowymi, programistami, testerami, R&D i zespołami wsparcia
  • Wsparcie sprzedaży i konsultingu w kontekście fazy operacyjnej potencjalnych lub obecnych projektów
  • Koordynacja najpoważniejszych incydentów, obsługa eskalacji oraz organizowanie dalszych akcji prewencyjnych
  • DLA CIEBIE

  • Zdobycie i poszerzenie wiedzy oraz doświadczenia dzięki współpracy z doświadczonymi ekspertami branży IT
  • Kultura pracy nastawiona na współpracę i wzajemną pomoc
  • Indywidualnie dopasowany plan szkoleń (wewnętrznych i zewnętrznych)
  • Stabilne zatrudnienie w firmie z polskim kapitałem
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach, o co dbamy m.in. poprzez udział w imprezach integracyjnych czy wspólnych inicjatywach dla lokalnych społeczności
  • Bezpośrednio na naszym kampusie : centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna z basenem i siłownią, stołówka
  • Karnety na całą rundę piłkarskiej ekstraklasy dla fanów Cracovii i ich rodzin
  • Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem - naziemny i podziemny parking
  • Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku