Specjalista IT – Help Desk
APN Promise SA
Warsaw
‎1 godz. temu
  • Przyjmowanie, rejestrację i wstępną weryfikację problemów zgłaszanych przez użytkowników
  • Wsparcie użytkowników w zakresie problemów ze sprzętem IT oraz oprogramowaniem
  • Rozwiązywanie zgłoszeń problemów związanych z działaniem oprogramowania i / lub sprzętu informatycznego (zdalnie)
  • Pracę w trybie ciągłym 24 / 7 / 365 indywidualnie ustalany grafik
  • Dziesięcioosobowy zespół
  • Wykształcenie min. średnie (Techniczne informatyk)
  • Ogólną wiedzę informatyczną
  • Bardzo dobrą znajomość pakietu Microsoft Office (od 2012)
  • Bardzo dobrą znajomość Microsoft Windows 7 oraz Microsoft Windows 10
  • Podstawową znajomość Active Directory
  • Znajomość systemu iOS oraz Android
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1 / B2
  • Umiejętność kreatywnego myślenia
  • Rozwinięte zdolności komunikacyjne
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane)
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
  • Długofalową współpracę
  • Niekorporacyjną, luźną atmosferę
  • Wysoki poziom współpracy pomiędzy osobami w zespole
  • Pracę w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie z branży IT z polskim kapitałem
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji szkolenia
  • Elastyczne godziny pracy
  • Lekcje języka angielskiego i hiszpańskiego dla chętnych
  • Pakiet benefitów (dofinansowanie opieki medycznej, ubezpieczenie na życie, karty Multisport)
  • Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku