Specjalista ds. obsługi klienta - j.niemiecki w SITEL Polska
SITEL Polska
Gdańsk, Trójmiasto, Polska
6 d. temu
source : students

W skład Grupy Sitel wchodzą wiodące w branży firmy oferujące outsourcing procesów biznesowych, marketing cyfrowy, szkolenia i zarządzanie talentami, technologie i innowacje, rozwiązania konsultingowe i analityczne.

Szukamy kandydatów i kandydatek na stanowisko :

Specjalista ds. obsługi klienta - j.niemiecki

W naszym zespole będziesz telefonicznie, mailowo oraz przy pomocy chatu wspierać użytkowników międzynarodowej firmy z branży systemów płatności.

Oferujemy :

  • Profesjonalne szkolenie przygotowujące do pracy
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w obsłudze klienta w międzynarodowej firmie
  • Możliwość rozwoju osobistego i zawodowego
  • Oczekujemy :

  • Znajomości języka niemieckiego na poziomie min. C1
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym
  • Mile widziane doświadczenie w dziale obsługi klienta
  • Umiejętności obsługi komputera
  • Dokładności i dobrej organizacji pracy
  • Praca na cały etat lub 3 / 4 etatu
  • Zyskujesz :

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, bony świąteczne
  • Program poleceń pracowniczych
  • Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy
  • Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

    Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku