Stanowisko ds. Posprzedażowej Obsługi Klienta
PKP Intercity
Warszawa
2 d. temu

Podstawowe obowiązki :

  • obsługa zgłoszeń klientów, w szczególności rozpatrywania skarg, reklamacji i wniosków dotyczących nienależycie wykonywanej usługi oraz zwrotu opłat za niezrealizowaną usługę,
  • redagowanie tekstów,
  • bieżąca korespondencja z klientem (również w mediach społecznościowych),
  • ścisła współpraca z biurami merytorycznymi w zakresie procesowania zgłoszeń klientów,
  • tworzenie miesięcznych raportów rozliczeniowych i podsumowujących pracę zespołu.
  • Wymagania :

  • znajomość języka angielskiego, niemieckiego lub rosyjskiego w mowie i piśmie,
  • dokładność i skrupulatność,
  • umiejętność tworzenia i redagowania tekstów,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w tym dobra programu Excel,
  • sumienność i terminowość,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • skuteczność w działaniu,
  • wysoka kultura osobista.
  • Oferujemy :
  • umowę zlecenie
  • umowę zlecenie
  • pracę na odpowiedzialnym stanowisku
  • szkolenia wewnętrzne,
  • pełną wyzwań pracę w dynamicznym środowisku,
  • dostęp do najnowszych narzędzi i technologii,
  • możliwość zdobycia cennego na rynku doświadczenia zawodowego,
  • udział we wdrożeniu nowych rozwiązań w firmie.
  • Prosimy o umieszczenie w aplikacji następującej klauzuli : Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moich dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji."

    Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku