Stanowisko ds. obsługi teczek spraw zakończonych
ZUS
Słupsku
9 d. temu

Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy

Niezbędne :

  • wykształcenie średnie
  • Pożądane :

  • wykształcenie wyższe (zarządzanie, ekonomia, ubezpieczenia społeczne, archiwistyka, prawo, administracja)
  • minimum 1 rok pracy związanej z zarządzaniem dokumentacją.
  • Wymagania dodatkowe

  • znajomość przepisów ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office
  • rzetelność, odpowiedzialność, terminowość, samodzielność
  • umiejętność stosowania przepisów
  • umiejętność wnioskowania i poprawnego przekazywania informacji
  • umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych
  • umiejętność rozwiązywania problemów
  • umiejętność planowania i organizowania pracy własnej
  • umiejętność współpracy z innymi, komunikatywność
  • chęć rozwijania własnej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy

    Zapewnia prawidłowe funkcjonowanie archiwum zakładowego.

    Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku