Specjalista ds. Obsługi Klienta
Arche Consulting Sp. z o.o. Sp. k.
Łódź, łódzkie
6 d. temu

Obowiązki :

  • zarządzanie zleceniami odczytowymi oraz związanymi z wymianą urządzeń,
  • zarzadzanie procesem serwisowym,
  • zamawianie towaru oraz rozliczanie (w SAP),
  • zlecanie aktualizacji bazy danych - Mirus, aktualizacja bazy regionalnej,
  • rozliczenie i fakturowanie serwisów oraz odczytów,
  • rozliczanie podwykonawców,
  • współpraca wewnętrzna z Działem Rozliczeń.
  • Wymagania :

  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, w dziale serwisu technicznego,
  • doświadczenie w pracy z Klientem,
  • samodzielność w działaniu,
  • bardzo dobra organizacja pracy,
  • bardzo dobra znajomość MS Office, w szczególności Excel ,
  • mile widziana znajomość systemu SAP,
  • wykształcenie średnie lub wyższe (mile widziane techniczne).
  • Nasz Klient oferuje :

  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
  • stałe wynagrodzenie wraz z systemem premiowym,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej organizacji,
  • pakiet szkoleń oraz dofinansowanie sportu i nauki języka obcego.
  • Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku