Poszukujemy doświadczonego, skutecznego i przedsiębiorczego managera, który kompleksowo pokieruje Zespołem ekspertów z obszarów SEM, Social Ads oraz Programmatic , zarządzi procesami, komunikacją oraz będzie współodpowiadał za strategię rozwoju usług, biznesu oraz kompetencji.
TWORZENIE, SPRZEDAŻ, REALIZACJĘ ORAZ ROZWÓJ USŁUG SEARCH, SOCIAL ADS I PROGRAMMATIC.
Odpowiedzialność za realizację całości działań prowadzonych przez zespół tworzenie i sprzedaż dopasowanych strategii, realizacja działań, optymalizacja, raportowanie i rekomendacje, KPI (m.
in. efektywność, jakość, poziom zadowolenia Klientów), powierzony budżet oraz prawidłowe rozliczanie projektów.
Rozwój oferty Search, Social Ads i Programmatic (wprowadzanie innowacji, synergii działań w Google Marketing Platform, zintegrowanej strategii search (SEM, SEO, Content), testowanie i wdrażanie automatyzacji, poszerzanie portfolio usług itd.).
Udział w przetargach.
Budowanie eksperckiego wizerunku działu.
ZESPÓŁ.
Zarządzanie zespołami (część w Warszawie, część w Gdańsku). Motywowanie i angażowanie pracowników, dbanie o rozwój ich kompetencji, budowanie pozytywnej i efektywnej atmosfery współpracy oraz realizację założonych celów.
PROCESY.
Zarządzanie procesami, współpracą i komunikacją działową oraz międzydziałową.
Aktywna optymalizacja procesów.
SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŻELI...
Co najmniej 5-letnie doświadczenie w agencji digital, domu mediowym lub po stronie klienta potwierdzone sukcesami w prowadzonych działaniach, przekładających się na wyniki biznesowe .
Szeroka wiedza i znajomośc narzędzi z obszaru SEM (certyfikacje : Google Ads, Search Ads 360, Google Shopping, Google Video, Google Analytics, warunek konieczny), Social Ads oraz Programmatic (warunek mile widziany), wiedza z zakresu pozostałych kanałów digital, m.
in. SEO oraz Content marketingu .
Znajomość trendów digitial oraz rynku agencji.
Co najmniej 4-letnie doświadczenie w kierowaniu zespołem minimum kilkunastoosobowym (manager zespołu lub zastępca).
Rozwinięte umiejętności managerskie : strategiczne myślenie biznesowe, planowanie zadań, mierzenie progresu w realizacji założonych celów, usprawnianie procesów, rozwiązywanie problemów, angażowanie, rozwijanie oraz szkolenie zespołu.
Rozwinięte umiejętności interpersonalne : nawiązywanie i utrzymywanie profesjonalnych i trwałych relacji z Klientami oraz ze współpracownikami na każdym poziomie w organizacji (od managerów, do młodszych specjalistów).
Umiejętności osobiste : efektywna organizacja pracy w dynamicznym środowisku, pod presją czasu, odporność na stres, umiejętność adaptacji do nowych wyzwań, "can-di attitude".
Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne.
Angielski poziom C1, Excel, PowerPoint itd.
Mile widziane ukończone studia z obszarów : zarządzanie, marketing, ekonomia, metody ilościowe w ekonomii i systemy informacyjne.
Gotowość do podróży służbowych (ok. 5-10% czasu, część zespołu jest w Gdańsku).
OFERUJEMY :
Bliską współpracę z Google (jesteśmy agencją Google Premier Partner, mamy możliwość wdrażania nowych narzędzi jeszcze przed ich oficjalnym rolloutem) oraz Facebookiem .
Współdecydowanie o rozwoju jednego z najważniejszych dzialu agencji, bezpośredni wpływ na strategię całej agencji.
Możliwość rozwoju w ramach realizacji projektów digital dla TOP reklamodawców , współudział w implementacji innowacyjnych rozwiązań z obszaru digital marketing, analityki i technologii.
Zespół Search, Social i Programmatic z prawdziwymi Talentami na pokładzie chętnymi do dalszego rozwoju oraz z case studies nagradzanymi w konkursach branżowych
Bliską współpracę z managerami działów m.in. Content & SEO, Performance, Technology & Analytics.
Partnerskie wsparcie dedykowanego managera w okresie adaptacji.
Budżet na udział w szkoleniach i konferencjach.
Prywatne ubezpieczenie medyczne, benefit sportowy, kurs językowy (zajęcia z lektorem lub native), system kafeteryjny.
Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy.
Dog-friendly office.
DOŁĄCZ DO NAS!