Ankieter
NEUCA S.A.
Toruń
11 d. temu

Opis stanowiska

Osoba zatrudniona na tym stanowisku byłaby odpowiedzialna za :

  • kontakt telefoniczny z Aptekami w celu zbadania opinii związanej z obsługą, serwisem, tematyką rozliczeń czy wsparciem.
  • Wymagania

    Od kandydatów oczekujemy :

  • komunikatywności,
  • orientacji na cel i współpracę z klientem.
  • Oferujemy :

  • możliwość podjęcia pracy dodatkowej, min. 16h / tyg.
  • od pon. do pt. w godz. 8-18, sob. 9-14),

  • możliwość zdobycia pierwszego doświadczenia,
  • uczestnictwo w ciekawych projektach badawczych,
  • możliwość dalszego rozwoju zawodowego w strukturach firmy,
  • szkolenia podnoszące kwalifikacje.
  • Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji wybierając przycisk APLIKUJ.

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

    Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku