Starszy inżynier do spraw wsparcia zautomatyzowanych procesów
Citi
Poland, MA, Warszawa
8 d. temu

Description

Opis obszaru : Biuro Wsparcia Obszarów Strategicznych umiejscowione jest w Departamencie Infrastruktury Teleinformatycznej.

Celem działania Biura jest wsparcie kluczowych obszarów w Banku. Do obowiązków pracowników Biura należy miedzy innymi zapewnienie wsparcia technicznego jednostkom organizacyjnym Banku w zakresie : eksploatacji systemów informatycznych, telefonii komórkowej, sprzętów wideokonferencyjnych oraz zautomatyzowanych procesów RPA / robotics.

Do zadań Biura należy : koordynacja obsługi zgłoszeń użytkowników, zapewnienie stabilnych i bezpiecznych usług, analiza przyczyn awarii w celu ich minimalizacji, udział w projektach w zakresie środowiska komputerowego, utrzymywanie i wdrażanie standardów, uczestnictwo w pracach w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa systemów informatycznych, nadzór nad mechanizmami bezpieczeństwa w środowisku zarządzanych komputerów, zapewnienie zgodności ze standardami oraz procesem nabywania i rozliczenia faktur (rola Subject Matter Expert -

SME), Vendor Management (efektowana współpraca i zarzadzanie z dostawcami). Biuro ściśle współpracuje z innymi jednostkami organizacyjnymi Banku oraz Regionalnymi w inicjatywach / projektach oraz wdrożeniach zapewniając najwyższą jakość usług oraz wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów.

Zakres kluczowych obowiązków :

  • Wsparcie zdalne robotów (tzw. Botów w ramach procesów RPA) uruchamianych na zwirtualizowanych systemach Windows
  • Koordynowanie procesu uruchamiania nowych robotów (tzw. botów) ruchomych na zwirtualizowanych systemach Windows
  • Współtworzenie dokumentacji oraz procedur niezbędnych na potrzebę ww. serwisu
  • Ciągle dbanie o jakość serwisu oraz o poprawność świadczenia serwisu
  • Rejestracja aplikacji oraz narzędzi wykorzystywanych na potrzebę ww. serwisu
  • Zapewnienie zgodności serwisu z wymogami audytowymi / compliance / regulacyjnymi
  • Współpraca z jednostkami Biznesowym korzystającymi z ww. serwisu
  • Wsparcie użytkowników Biznesowych w przygotowaniu do wdrożenia RPA w ich jednostkach
  • Kwalifikacje :

  • Wykształcenie wyższe (ewentualnie w trakcie studiów)
  • Minimum 1 rok doświadczenia w obszarze zdalnego wsparcia komputerów z Systemem Windows
  • Znajomość technologiczna Systemu Windows
  • Znajomość pakietu MS Office umożliwiająca przygotowanie zaawansowanych analiz, prezentacji i dokumentów
  • Doświadczenie w analizie oraz tworzeniu dokumentów / procedur
  • Mile widziana wiedza w zakresie : automatyzacji procesów (np. znajomość VBA lub Java w stopni zapewniającym samodzielne tworzenie narzędzi), doświadczenie w koordynowaniu inicjatyw / projektów, wiedza z obszaru systemów wirtualnych np. Citrix, VMWare
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu zapewniającym efektywne rozwiazywanie problemów technologicznych
  • Oferujemy :

  • Pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole Technologicznym
  • Dostęp do najnowszych technologii wdrażanych w Banku Handlowych
  • Możliwość rozwoju / budowę nowego serwisu
  • Możliwość pozyskania dogłębnej wiedzy w zakresie wszelkich aspektów technologicznych
  • Pracę w zgranym i wspierającym się zespole
  • Bogaty pakiet socjalny (m.in. opieka medyczna, karta fitness, ubezpieczenie na życie)
  • Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku