Junior Customer Service and AML Specialist/Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta i weryfikacji AML
PayU
Warsaw, Poland
5 d. temu

Poszukiwany / Poszukiwana :

Junior Customer Service and AML Specialist / Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta i weryfikacji AML

Twój zakres obowiązków :

  • Bieżąca obsługa Klientów : kontakt telefoniczny, zarządzanie bazami danych Klientów w systemie operacyjnym (CRM), rozwiązywanie spraw trafiających drogą mailową, udzielanie Klientom informacji odnośnie działania systemu, statusu transakcji, itp.,
  • Rejestrowane i przekazywanie zgłoszeń do innych działów operacyjnych,
  • Codzienna współpraca z innymi działami w firmie, m.in. zespoły operacyjne, sprzedaż,
  • Weryfikacja danych klientów względem wymagań AML,
  • Realizacja procesów, mających na celu zapewnienie prawidłowej obsługi klienta.
  • Nasze wymagania :

  • Doświadczenie w pracy w dziale obsługi klienta lub administracji,
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • Dobra znajomość MS Excel,
  • Bardzo dobra umiejętność organizacji pracy oraz budowania relacji,
  • Komunikatywność, zaangażowanie, umiejętność pracy w dynamicznym środowisku,
  • Otwartość na pracę w systemie zmianowym- praca w weekendy i na zmiany popołudniowe elastyczny grafik.
  • Mile widziane :

    doświadczenie w pracy z systemami typu CRM,

    znajomość specyfiki pracy w instytucji płatniczej.

    Oferujemy :

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • bogaty pakiet benefitów w ramach systemu kafeteryjnego (www.mybenefit.pl),
  • możliwość pracy zdalnej.
  • At PayU, we are a global fintech investor whose vision is to build a world without financial borders where everyone can prosper.

    Being part of Prosus, one of the largest technology investors in the world, gives us the presence and expertise to make a real impact.

    We developed our own payment processing products and services in order to give people in high growth markets the financial services and products they need to thrive.

    Expertise in 18 high-growth markets enables us to extend the reach of financial services. This drives everything we do, from recruiting best engineering and product teams to investing in technology entrepreneurs, offering credit to underserved individuals and helping our merchants buy, sell and operate online.

    Find out more www.payu.com

    Our Commitment to Building A Diverse and Inclusive Workforce

    As a global and multi-cultural organization with varied ethnicities thriving across locations, we realize that our responsibility towards fulfilling the D&I commitment is huge.

    Therefore, we continuously strive to create a diverse, inclusive and safe environment, for all our people, communities and customers.

    Our leaders are committed to create an inclusive work culture which enables transparency, flexibility and unbiased attention to every PayUneer so they can succeed, irrespective of gender, color or personal faith.

    An environment where every person feels they belong, that they are listened to, and where they are empowered to speak up.

    At PayU we have zero tolerance towards any form of prejudice whether a specific race, ethnicity, or of persons with disabilities or the LGBTQ communities.

    Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku