Kontroler ds. reklamacji (elastyczny grafik)
Adore HR
Warszawa
‎3 godz. temu

Zakres obowiązków

  • Codzienne kontakty z klientami z obszaru DACH w języku niemieckim (głównie drogą mailową)
  • Rejestrowanie w wewnętrznym systemie napływających reklamacji
  • Określanie przyczyn reklamacji oraz podjęcie właściwych działań w celu ich rozpatrzenia
  • Udzielanie w języku niemieckim niezbędnych informacji klientom
  • Dbanie o wysoki poziom jakości obsługi Klientów
  • Bieżące wsparcie administracyjne dział
  • Wymagania

  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (poparta certyfikatem na poziomie B2 lub ukończeniem studiów filologicznych)
  • Gotowość do podjęcia zatrudnienia w najbliższym czasie
  • Dobra znajomość pakietu Office
  • Dokładność, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole
  • Możliwość pracy w systemie zmianowym
  • Doświadczenie nie jest wymagane firma oferuje szkolenia
  • Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (dla zainteresowanych możliwość podpisania umowy zlecenie)
  • Szansę na zdobycie doświadczenia w prestiżowej organizacji, lidera w swojej dziedzinie
  • Udział w licznych szkoleniach podnoszących kwalifikacje
  • Dostęp do wiedzy i wsparcia specjalistów
  • Bogatą ofertę benefitów
  • Pracę w nowoczesnym biurze zapewniającym komfortowe warunki
  • Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku