Kontroler ds. reklamacji (elastyczny grafik)
Adore HR
Warszawa
5 d. temu

Zakres obowiązków

  • Codzienne kontakty z klientami z obszaru DACH w języku niemieckim (głównie drogą mailową)
  • Rejestrowanie w wewnętrznym systemie napływających reklamacji
  • Określanie przyczyn reklamacji oraz podjęcie właściwych działań w celu ich rozpatrzenia
  • Udzielanie w języku niemieckim niezbędnych informacji klientom
  • Dbanie o wysoki poziom jakości obsługi Klientów
  • Bieżące wsparcie administracyjne dział
  • Wymagania

  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (poparta certyfikatem na poziomie B2 lub ukończeniem studiów filologicznych)
  • Gotowość do podjęcia zatrudnienia w najbliższym czasie
  • Dobra znajomość pakietu Office
  • Dokładność, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole
  • Możliwość pracy w systemie zmianowym
  • Doświadczenie nie jest wymagane firma oferuje szkolenia
  • Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (dla zainteresowanych możliwość podpisania umowy zlecenie)
  • Szansę na zdobycie doświadczenia w prestiżowej organizacji, lidera w swojej dziedzinie
  • Udział w licznych szkoleniach podnoszących kwalifikacje
  • Dostęp do wiedzy i wsparcia specjalistów
  • Bogatą ofertę benefitów
  • Pracę w nowoczesnym biurze zapewniającym komfortowe warunki
  • Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku