Specjalista ds. reklamacji
Hilti
Warszawa
6 d. temu

Kogo szukamy?

Poszukujemy ambitnych kandydatów, którzy chcieliby rozwijać się w naszym dziale Customer Service. Tworzymy wyjątkowy zespół, złożony z osób o różnych doświadczeniach, ale wspólnym celu : jak najlepszej obsłudze klienta.

Kim jesteśmy?

Kto nie miał wcześniej do czynienia z naszą branżą, mógł o nas nie słyszeć. Dostarczamy innowacyjne narzędzia, technologie, oprogramowanie i usługi dla globalnej branży budowlanej.

Jesteśmy dumni z naszego liczącego 75 lat dziedzictwa oraz międzynarodowej renomy naszych przełomowych produktów i pierwszorzędnych usług.

Nasza firma, zatrudniająca 29 000 osób w ponad 120 krajach, to idealne miejsce, by zaprezentować się z jak najlepszej strony, podnosząc jednocześnie swoje umiejętności, rozwijając się zawodowo i kształtując karierę.

Na czym polega praca na tym stanowisku?

Twoim zadaniem będzie przyjmowanie, rejestracja oraz weryfikacja zgłoszonych reklamacji, jak również codzienne opracowywanie odpowiedzi na zapytania w formie e-mail i telefonicznie oraz współpraca z firmami kurierskimi w zakresie przesyłek klientów.

W realizacji tego celu pomoże Ci wiedza o naszej ofercie usług i produktów, którą zdobędziesz na szkoleniach w pierwszych dniach pracy.

Jakość Twoich relacji z klientami jest niezwykle ważna zarówno dla całej firmy, jak i rozwoju Twojej własnej kariery. Po tym początkowym, wdrażającym etapie oferujemy Ci dostosowany do Twoich umiejętności i preferencji dalszy rozwój w strukturach działu Customer Service lub innych obszarach naszej firmy.

Wiele osób zaczyna z nami swoją karierę, aby następnie awansować na stanowiska specjalistyczne, kierownicze czy managerskie.

Co oferujemy?

Będziesz pracować w niezwykle zgranym i wzajemnie wspierającym się zespole. Kiedy tylko przekroczysz próg naszych drzwi, od razu sam się o tym przekonasz i poczujesz tą niepowtarzalną atmosferę na własnej skórze.

Gwarantujemy Ci możliwości rozwoju zawodowego i osobistego oraz stabilność zatrudnienia (umowa o pracę i rozbudowany pakiet socjalny).

Praca w Customer Service wiąże się ze stałymi godzinami pracy wyłącznie od poniedziałku do piątku. Oferujemy także możliwość zatrudnienia w niepełnym wymiarze godzin.

Równowaga między życiem prywatnym a zawodowym to dla wielu z nas obszar stanowiący duże wyzwanie. Dlatego wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych pracowników, obdarzamy ich zaufaniem i dajemy pracownikom możliwość wyboru odpowiedniego elastycznego modelu pracy zgodnego z ich indywidualnymi potrzebami i rodzajem wykonywanej pracy.

Dlaczego mam złożyć aplikację?

Nasz zespół to grono idealnie dobranych osobowości, a niektórzy z naszych najlepszych specjalistów ds. obsługi klienta trafili do nas bez wcześniejszego przygotowania sprzedażowego.

Dlatego nic nie szkodzi, jeśli nie masz wcześniejszego doświadczenia w sprzedaży czy budownictwie. W Hilti każdy zawdzięcza swój sukces pracy zespołowej , osobistemu zaangażowaniu i uzdolnieniom, a doświadczenie ma drugorzędne znaczenie.

Oczekujemy od Ciebie :

  • Doświadczenia na podobnym stanowisku lub w obsłudze klienta.
  • Dobrej znajomości języka angielskiego (min. B1)
  • Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych
  • Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku