Progres Permanent Recruitment to ekspercka linia biznesowa Grupy Progres w dziedzinie rekrutacji stałych.
Specjalizuje się w doborze specjalistów, menadżerów, kadry zarządzającej w sektorach takich jak : IT, Produkcja, Logistyka, Budownictwo, Finanse, Sprzedaż i SSC / BPO.
Chcąc sprostać oczekiwaniom Klientów wdraża innowacyjne rozwiązania, dopasowane do aktualnych wyzwań rynku pracy. Wykorzystuje najnowocześniejsze narzędzia i metody pozyskiwania pracowników, a także dba o Candidate i Customer Experience oraz Employer Branding swoich Klientów.
Dla Naszego skandynawskiego Klienta, międzynarodowej firmy, działającej w zakresie oprogramowania oraz nowoczesnych technologii, posiadającej biura również w Polsce, poszukujemy obecnie Kandydatów na stanowisko :
Salesforce Administrator
Zakres obowiązków :
Administrowanie systemami biznesowymi w zakresie sprzedaży w regionie EMEA we współpracy z administratorami i kierownictwem regionu EMEA;
Zrozumienie i konfiguracja systemów biznesowych i ich możliwości technicznych Salesforce, Pardot, Oracle CPQ;
Obsługa aktualizacji systemu testowanie, obsługa poprawek, wdrażania zmian;
Zapewnienie pierwszej linii wsparcia dla użytkowników - przyznawanie dostępu użytkownikom, rozwiązywanie problemów, zapewnienie szkoleń, aktualizacja i zamykanie kont;
Raportowanie do działu sprzedaży i kierownictwa;
Przeprowadzanie analizy, oceny oraz ulepszanie procedur i procesów systemu;
Ścisła współpraca z przełożonym przy realizacji nowych / szczególnych projektów;
Możliwe odbywanie wyjazdów służbowych w rejonie EMEA.
Wymagania :
Doświadczenie na podobnym stanowisku (co najmniej 2 lata);
Posiadanie certyfikatu Administratora Salesforce;
Doświadczenie w zapewnieniu wsparcia i szkoleń dla użytkowników systemu;
Silne zaplecze techniczne w zakresie systemu CRM;
Umiejętność opracowania dokumentacji w zakresie procedur systemowych;
Język angielski pozwalający na swobodną komunikację, mile widziana znajomość innego jeżyka;
Umiejętność przekazywania zagadnień technologicznych w taki sposób aby były zrozumiane przez odbiorcę / laika;
Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, budowania silnych relacji z ludźmi, sumienność, bardzo dobra organizacja;
Zaangażowanie w powierzone obowiązki oraz wykazywanie własnej inicjatywy;
Nasz Klient oferuje :
Atrakcyjne wynagrodzenie;
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
Możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku;
Przyjazna atmosfera w pracy;
Dostęp do platformy e-learingowej;
Prywatna opieka medyczna;
Ubezpieczenie na życie;
Karta Multisport;
Kafeteria MyBenefit.
Postaw na rozwój swojej kariery
Grupa Progres to organizacja z polskim kapitałem, która od 2002 roku oferuje nowoczesne rozwiązania HR dla biznesu. Wspieramy firmy na terenie całej Polski w zakresie pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, optymalizacji procesów, doradztwa i szkoleń.
NR AGENCJI : 5088