Administrator Salesforce - region EMEA
Grupa Progres
Warszawa, Polska
2 d. temu

Progres Permanent Recruitment to ekspercka linia biznesowa Grupy Progres w dziedzinie rekrutacji stałych.

Specjalizuje się w doborze specjalistów, menadżerów, kadry zarządzającej w sektorach takich jak : IT, Produkcja, Logistyka, Budownictwo, Finanse, Sprzedaż i SSC / BPO.

Chcąc sprostać oczekiwaniom Klientów wdraża innowacyjne rozwiązania, dopasowane do aktualnych wyzwań rynku pracy. Wykorzystuje najnowocześniejsze narzędzia i metody pozyskiwania pracowników, a także dba o Candidate i Customer Experience oraz Employer Branding swoich Klientów.

Dla Naszego skandynawskiego Klienta, międzynarodowej firmy, działającej w zakresie oprogramowania oraz nowoczesnych technologii, posiadającej biura również w Polsce, poszukujemy obecnie Kandydatów na stanowisko :

Salesforce Administrator

Zakres obowiązków :

  • Administrowanie systemami biznesowymi w zakresie sprzedaży w regionie EMEA we współpracy z administratorami i kierownictwem regionu EMEA;
  • Zrozumienie i konfiguracja systemów biznesowych i ich możliwości technicznych Salesforce, Pardot, Oracle CPQ;
  • Obsługa aktualizacji systemu testowanie, obsługa poprawek, wdrażania zmian;
  • Zapewnienie pierwszej linii wsparcia dla użytkowników - przyznawanie dostępu użytkownikom, rozwiązywanie problemów, zapewnienie szkoleń, aktualizacja i zamykanie kont;
  • Raportowanie do działu sprzedaży i kierownictwa;
  • Przeprowadzanie analizy, oceny oraz ulepszanie procedur i procesów systemu;
  • Ścisła współpraca z przełożonym przy realizacji nowych / szczególnych projektów;
  • Możliwe odbywanie wyjazdów służbowych w rejonie EMEA.
  • Wymagania :

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku (co najmniej 2 lata);
  • Posiadanie certyfikatu Administratora Salesforce;
  • Doświadczenie w zapewnieniu wsparcia i szkoleń dla użytkowników systemu;
  • Silne zaplecze techniczne w zakresie systemu CRM;
  • Umiejętność opracowania dokumentacji w zakresie procedur systemowych;
  • Język angielski pozwalający na swobodną komunikację, mile widziana znajomość innego jeżyka;
  • Umiejętność przekazywania zagadnień technologicznych w taki sposób aby były zrozumiane przez odbiorcę / laika;
  • Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, budowania silnych relacji z ludźmi, sumienność, bardzo dobra organizacja;
  • Zaangażowanie w powierzone obowiązki oraz wykazywanie własnej inicjatywy;
  • Nasz Klient oferuje :

  • Atrakcyjne wynagrodzenie;
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • Możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku;
  • Przyjazna atmosfera w pracy;
  • Dostęp do platformy e-learingowej;
  • Prywatna opieka medyczna;
  • Ubezpieczenie na życie;
  • Karta Multisport;
  • Kafeteria MyBenefit.
  • Postaw na rozwój swojej kariery

    Grupa Progres to organizacja z polskim kapitałem, która od 2002 roku oferuje nowoczesne rozwiązania HR dla biznesu. Wspieramy firmy na terenie całej Polski w zakresie pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, optymalizacji procesów, doradztwa i szkoleń.

    NR AGENCJI : 5088

    Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku