Młodszy Specjalista ds. Help Desk
Work-Point
Katowice, Śląskie
3 d. temu
source : Lento.pl

Dla naszego Klienta, lidera w branży energetycznej i gazowej, w związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy pracownika na stanowisko : Młodszy Specjalista ds.

Help Desk Numer referencyjny : Mł-SP / ds / HD / jobs.pl Miejsce pracy : Katowice (śląskie) rodzaj pracy : tymczasowa umowa o pracę od 01.

10.2019r. do 31.12.2019r. z możliwością przedłużenia lub przejęcie przez Pracodawcę-Użytkownika. Zakres obowiązków : Obsługa napływających Zgłoszeń od Użytkownika końcowego z GK Tauron : rejestracja zgłoszeń , poprawna dekretacja zgłoszeń.

Rozwiązywanie zdalne zgłoszeń (dostępne media kontaktu : telefon, mail, portal samoobsługowy). Zdalna implementacja oprogramowania w organizacji.

Współpraca z II linia wsparcia. Telefoniczne(zdalne) wspieranie użytkowników z dostępnych systemów IT. Szybkie diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów.

Dbanie o wysoki poziom obsługi użytkownika w zakresie świadczonych usług. Wymagania : wykształcenie minimum średnie informatyczne, mile widziane wyższe w zakresie IT, komunikatywność i rzetelność, zdolność szybkiego uczenia się, bardzo dobra i praktyczna znajomość systemów Windows 7, Windows 10, pakiet Office, doświadczenie we wsparciu Systemów IT oraz użytkowników końcowych, dobra organizacja pracy, dobra dykcja i miły głos, nastawienie na klienta i na pracę zespołową, umiejętność analizowania problemów i znajdowania rozwiązań.

Oferujemy : pracę w dużej korporacyjnej firmie, ciekawą, pełną nowych wyzwań, wynagrodzenie zasadnicze, premia kwartalna, praca od poniedziałku do piątku.

praca nie dotyczy sprzedaży żadnych produktów.

Aplikuj
Dodaj do ulubionych
Usuń z ulubionych
Aplikuj
Mój adres email
Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
Kontynuuj
Formularz wniosku