Inżynier MCC
Polskie Linie Lotnicze LOT S.A.
mazowieckie, PL
8 d. temu

Maintenance Control Centre jest częścią CAMO, a jego głównym zadaniem jest monitorowanie i zapewnianie zdatności do lotu floty PLL LOT S.A.

Maintenance Control Centre jako jedna z części Działu Koordynacji Obsługi Technicznej składa się z doświadczonych specjalistów pracujących w trybie 24 / 7.

Koordynacja Obsługi Technicznej jest kluczowym działem techniki będącym punktem kontaktu pomiędzy Pionem Operacyjnym, Lotniczym i wszystkimi pozostałymi działami operacyjnymi linii lotniczej podczas codziennej pracy.

Maintenance Control to również punkt kontaktowy dla PLL LOT S.A. w stosunku do wszystkich zakontraktowanych stacji linii obsługujących flotę PLL LOT S.

A. podczas codziennej pracy.

  • Koordynacja obsługi technicznej w trybie operacyjnym w celu uzyskania jak najwyższej punktualności i regularności połączeń lotniczych przy spełnieniu wszystkich przepisów oraz norm bezpieczeństwa,
  • Przyjmowanie zgłoszeń o problemach technicznych od załóg lotniczych i przekazywanie ich do określonych organizacji obsługowych,
  • Koordynacja obsługi uziemionych samolotów, także w obcych portach, celem ich najszybszego powrotu do służby,
  • Zarządzanie odroczonymi usterkami technicznymi wg MEL, AMM itp.,
  • Uzupełnianie systemów komputerowych oraz generowanie raportów zmianowych,
  • Ciągły nadzór nad samolotami poprzez analizę danych telemetrycznych,
  • Udział w spotkaniach / konferencjach telefonicznych, których celem jest ustalenie planów pracy,
  • Koordynacja personelu Planowania Krótkoterminowego oraz AOG Desk w ramach Działu Koordynacji Obsługi Technicznej,
  • Zbieranie informacji niezawodnościowych w ramach CAMO,
  • Analizowanie przekroczeń w operacjach lotniczych,
  • Zarządzanie przesyłkami technicznymi,
  • Reprezentowanie operatora lotniczego podczas inspekcji statków powietrznych,
  • Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi PLL LOT w zakresie opracowywania i wdrażania procedur oraz rozwiązań informatycznych mających na celu usprawnienie procesów operacyjnych,
  • Współdziałanie w zakresie sytuacji kryzysowych.
  • Ukończona Szkoła Wyższa na kierunku związanym z lotnictwem lub min 3 lata pracy w CAMO / MRO,
  • Min 3 lata pracy jako inżynier / mechanik lotniczy w organizacji CAMO / MRO,
  • Dyspozycyjność do pracy w trybie zmianowym,
  • Umiejętność podejmowania decyzji pod presją czasu,
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej,
  • Umiejętność współpracy w zespole,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, umożliwiająca pracę w tym języku,
  • Umiejętność obsługi komputera na poziomie bardzo dobrym,
  • Znajomość lotniczej dokumentacji technicznej,
  • Licencja B1 / B2 na typ samolotu, którym operują PLL LOT będzie dodatkowym atutem,
  • Mile widziana znajomość programów komputerowych : TRAX, AMOS.
  • Specjalistyczne szkolenia,
  • Możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań oraz rozwoju kompetencji,
  • Bogaty pakiet świadczeń socjalnych, w tym bilety lotnicze w ramach siatki połączeń LOT-u.
  • Step 2
    Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku