Młodszy specjalista ds. obsługi klienta
NMC Polska Sp. z o.o.
Zabrze, Śląskie
2 d. temu
source : Lento.pl

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta Obowiązki :

  • Telefoniczna i mailowa obsługa klientów posprzedażowa
  • Udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów zgłoszonych przez Klientów;
  • Dbałość o budowanie i utrzymanie dobrych relacji,
  • Przyjmowanie i wprowadzanie zamówień
  • Nadzór nad sprawnym przepływem dokumentów w firmie,
  • Współpraca z wewnętrznymi działami : przedstawiciele handlowi, logistyka, zakupy Czego wymagamy :
  • Duża chęć i motywacja do uczenia się
  • Znajomość j.angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • Dobra obsługa komputera : pakiet Ms Office Excel oraz Word
  • Elastyczność i odpowiedzialność
  • Bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu
  • Wysoka kultura osobista
  • Dodatkowych atutem będzie znajomość programu Navision / SAP Co oferujemy :
  • Stałe i stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio pod firmą nmc Polska
  • Praca stacjonarna w godz. 8-16.30 ( trzydzieści minut przerwy)
  • Atrakcyjną pracę w prężnie rozwijającej się firmie o stabilnej, historycznie ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Bardzo duże możliwości rozwoju
  • Praca w miłej atmosferze
  • Szeroki pakiet socjalny ( wczasy pod gruszą , bony świąteczne itp.)
  • Premia za polecenie pracownika 1500 zł netto
  • Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku