Specjalista ds. Sprzedaży (Sektor Zamówień Publicznych)
Comarch
Katowice, Polska
2 d. temu

Oczekiwania wobec kandydata :

  • wykształcenie wyższe
  • min. 2 lata doświadczenie pracy na stanowisku handlowym
  • mile widziane doświadczenie w branży IT
  • znajomość prawa z zakresu zamówień publicznych będzie dodatkowym atutem
  • umiejętność prowadzenia negocjacji i prezentacji handlowych
  • umiejętność budowania i utrzymywania pozytywnych relacji z klientem
  • dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów
  • profesjonalizm, sumienność i dokładność oraz bardzo dobra organizacja pracy
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
  • prawo jazdy kat. B
  • Zakres obowiązków :

  • aktywny udział w tworzeniu i realizacji planów sprzedaży
  • aktywne pozyskiwanie klientów
  • przygotowywanie i terminowe składanie ofert handlowych
  • analiza rynku i konkurencji
  • reprezentowanie firmy oraz budowanie długofalowych relacji biznesowych z klientami
  • Nasza oferta :

  • współpraca z doświadczonymi specjalistami
  • udział w ciekawych projektach
  • stabilne zatrudnienie w firmie z polskim kapitałem
  • prywatna opieka medyczna (również dla członków rodziny)
  • indywidualny program rozwoju pracownika wraz z planem szkoleń.
  • Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku