Koordynator ds. Inwestycji
Miejsce pracy : Sokołów (pow. pruszkowski)
Twój zakres obowiązków
Organizacja działań i nadzór nad realizacją prac projektowych i wykończeniowych przy modernizacjach i otwarciach nowych salonów sprzedaży oraz powierzchni biurowych i magazynowych
Inwentaryzacja lokalu
Przygotowanie dokumentacji wykonawczej - projektu architektonicznego
Zamówienie projektów branżowych (instalacja elektryczna, wodno-kanalizacyjna, wentylacja, klimatyzacja, oddymianie, p / poż)
Organizacja i ustalanie harmonogramu prac dla firm podwykonawczych
Organizacja przetargów oraz zamawianie materiałów wykończeniowych oraz wyposażenia wnętrz
Przygotowywanie wstępnych budżetów inwestycji
Nadzór nad kosztami i realizacją prac oraz kontrola zgodności realizacji z harmonogramem oraz ze standardem
Załatwianie pozwoleń na budowę oraz wszelkich prac urzędowych
Odbiór prac i przekazanie obiektu
Opracowanie i przekazanie dokumentacji powykonawczej Wynajmującemu
Przygotowanie harmonogramu prac
Ustalenie kosztów
Szybkie wyceny, wyceny ad hoc
Organizacja i koordynacja działań związanych ze zmianą aranżacji / lifting w sklepie
Nadzór nad kosztami i realizacją oraz kontrola zgodności realizacji z harmonogramem oraz ze standardem
Nasze wymagania
Wykształcenia wyższego technicznego preferowane budownictwo lub architektura
Wysokiej aktywności działania oraz umiejętności szybkiego podejmowania decyzji
Samodzielności i dobrej organizacji pracy
Dokładności i kreatywności
Wyobraźni przestrzennej
Mile widziane uprawnienia budowlane
Przynajmniej rocznego doświadczenia zawodowego związanego z prowadzeniem i nadzorowaniem inwestycji
Doświadczenia w projektowaniu w programie AUTO CAD (wykonywanie planów aranżacji wewnętrznej lokalu
Wiedza i umiejętności Prawa jazdy kat. B i gotowość do częstych podróży służbowych
Umiejętności negocjacyjnych
Umiejętności pracy w zespole
Wysokie umiejętności personalne
Asertywność
Skuteczność
Umiejętności negocjacyjne
To oferujemy
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o silnej pozycji rynkowej,
współfinansowanie pakietu benefitów (karta sportowa, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie),
możliwość zdobycia cennego doświadczenia i poszerzenia wiedzy,
szansę pracy w profesjonalnym i zaangażowanym zespole.
Benefity
dofinansowanie zajęć sportowych
prywatna opieka medyczna
dofinansowanie szkoleń i kursów
ubezpieczenie na życie
firmowa drużyna sportowa
brak dress code’u
kawa / herbata
parking dla pracowników
program rekomendacji pracowników
inicjatywy dobroczynne
RTV EURO AGD
Jesteśmy polską firmą od 30 lat działającą na rynku sprzedaży sprzętu elektronicznego i sprzętu gospodarstwa domowego. W ramach naszej organizacji funkcjonuje ogólnopolska Sieć Sklepów RTV EURO AGD, największy sklep internetowy w Polsce http : / / www.
euro.com.pl i Contact Center. Naszą sprzedaż wspiera ogólnopolska Sieć Transportu, Magazyny Centralne i lokalne Centra Logistyczne w całym kraju.
Wszystkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych w tej rekrutacji znajdziesz w formularzu aplikacyjnym, po kliknięciu w przycisk "Aplikuj Teraz".