Poszukujemy osoby na stanowisko Głównego Księgowego do lokalnej manufaktury, specjalizującej się wyrobem i sprzedażą mydeł oraz kosmetyków naturalnych.
Zalezy nam na osobie, która posiada znajomość z zakresu rachunkowości, finansów i rozliczeń podatkowych oraz ma doświadczenie w zakładzie produkcyjnym.
Dołącz do zespołu osób, których pasją są naturalne, pięknie pachnące i wysokie jakościowo kosmetyki! Jeśli chciałbyś stać się częścią zespołu jednej ze szczecińskich manufaktur kosmetycznych- aplikuj!
Zakres obowiązków :
Zadania, któych możesz się spodziewać :
Odpowiedzialność za opracowanie planu kont zgodnie z określonymi standardami sprawozdawczymi, wymogami kontrolingu oraz prawem podatkowym
Nadzór merytoryczny i organizacyjny nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych
Bieżące prowadzenie wszystkich ewidencji księgowych / księga handlowa, środki trwałe, JPK / ,
Rozliczanie produkcji oraz dekretowanie dokumentów związanych z gospodarką magazynową
Nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych,
Porządzanie sprawozdań finansowych według określonych standardów (ustawa o rachunkowości, krajowe standardy rachunkowości),
Odpowiedzialność za procedurę potwierdzania sald z kontrahentami,
Rozliczanie inwentaryzacji aktywów firmy
Przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby zarządu, banków oraz instytucji zewnętrznych,
Kontaktowanie się i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP),
Wsparcie w zakresie tworzenia / weryfikacji umów dotyczących tworzenia receptur, podzleceń produkcyjnych, umów barterowych itp.
Monitorowanie zarządowi obszarów ryzyka, kondycji finansowej, skutków wchodzących zmian w przepisach,
Wsparcie kadrowca w polityce kadrowej,
Dokonywanie przelewów bankowych.
Wymagania :
Wymagania stawiane kandydatom :
Wykształcenie kierunkowe
Doświadczenie w pracy na stanowisku Głównego Księgowego minimum 3 lata, najlepiej w firmie produkcyjnej
Praktyczna znajomość zagadnień księgowych i podatkowych
Ugruntowana wiedza z zakresu rachunkowości, finansów i rozliczeń podatkowych
Znajomość pakietu Office, mile widziana znajomość systemu COMARCH ERP lub COMARCH Optima
Dokładność, terminowość, samodzielność, komunikatywność, umiejętność pracy z dużą ilością danych i dobra organizacja pracy
Znajomość zagadnień w obszarze podatkowym :
WNT, WDT, EXPORT, IMPORT - OSS
Sprzedaż towarów B2C na terenie Unii
B2C VAT w Anglii
B2B sprzedaż hurtowa na terenie kraju, Unii Europejskiej i Anglii
Ewidencja i rozliczanie środków unijnych (projekty na szkolenia kadry, przyszłościowo dofinansowanie od budowy hali produkcyjnej w Stargardzie i ulgi w strefie ekonomicznej)
Bony wielokrotnego użytku (ujęcie VAT i ewidencja rachunkowa)
Barter
Ulga badawczo-rozwojowa
Zdarzenia gospodarcze z podmiotami powiązanymi osobowo (właściciele mają kilka spółek, które mają ze sobą relacje gospodarcze)
Znajomośc zagadnień w obszarze rachunkowym :
Wycena kosztu wytworzenia wyrobów gotowych
Ewidencja produkcji i konfekcji wyrobów powierzonej do jednostek zewnętrznych
Ewidencja ulgi B+R,
Pracodawca oferuje :
Atrakcyjne wymagrodzenie
Licze benefity ( dofinansowanie do opieki medycznej, karty multisport i okularów, ubezpieczenie grupowe)
Dodatek stażowy
Nagrody jubileuszowe
Fantastyczą atmosferę
Przyjemne miejsce pracy : )
Brzmi interesująco? Zapraszamy do wysyłania CV!
wybrani kandydaci
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.
Widniejemy w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem 13331