Key Account Manager Public Sector
Vercom
Poznań, Polska
1 d. temu

Vercom tworzy globalne platformy komunikacyjne w chmurze (CPaaS), które umożliwiają firmom budowanie i rozwijanie trwałych relacji z odbiorcami za pośrednictwem wielu kanałów komunikacji.

Nasze rozwiązania pomagają naszym klientom i partnerom przezwyciężyć złożoność komunikacji, automatyzować oraz zwiększać jej skalę, zachowując przy tym wysoką dostarczalność i efektywność a wszystko to w szybki, bezpieczny i niezawodny sposób.

W związku z rozwojem naszych projektów (Redlink, Emaillabs, SerwerSMS) poszukujemy Key Account Manager Public Sector.

O Tobie

Jesteś osobą doświadczoną w pozyskiwaniu klientów korporacyjnych (a w szczególności banków) również z sektora public dla branży IT i nowych technologii.

Masz doświadczenie w nawiązywaniu i rozwijaniu relacji biznesowych z największymi polskimi i zagranicznymi markami. Sprzedaż i docieranie do klientów przez wiele szczebli decyzyjnych daje Ci dużo satysfakcji.

Dodatkowo nie boisz się nowoczesnych technologii i chcesz rozwijać się w branży IT.

Masz jakieś pytania?

Skontaktuj się ze mną LinkedIn lub e-mailowo - z.wozniak vercom.pl

Zuzanna - HR Consultant

Oferujemy :

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B
  • Całkowicie finansowany sprzęt do pracy
  • Częściową pracę zdalną
  • Bezpłatne lekcje języka angielskiego i niemieckiego w godzinach pracy
  • Pełnie finansowanie udziału w szkoleniach i wydarzeniach branżowych
  • Dofinansowanie prywatnej opieki medycznej, karty multisport i ubezpieczenie grupowe
  • Komfortowe warunki pracy w nowoczesnym biurowcu Bałtyk w samym centrum Poznania
  • Współpracę z doświadczonymi liderami
  • Przyjazną atmosferę pracy, gdzie nie mamy dress codu, do Zarządu można przyjść w każdej chwili, a celebracje sukcesów odbywają się w luźnej atmosferze przy pizzy w piątek
  • Szukamy osoby, która :

  • Ma co najmniej 3 letnie doświadczenie w rozwoju sprzedaży, w szczególności w branży SaaS lub pokrewnych
  • Posiada wiedzę o prospectingu i doświadczenie poparte sukcesami w aktywnym pozyskiwaniu Klientów enterprise
  • Posiada zdolność do wielozadaniowości, ustalania priorytetów i efektywnego zarządzania czasem w celu skupienia się na wynikach sprzedaży i zawieraniu transakcji
  • Charakteryzuje się proaktywnym działaniem i samodzielnością w podejmowaniu decyzji biznesowych
  • Posiada wybitne umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne, podejście zorientowane na klienta
  • Znajomości języka angielskiego w stopniu zaawansowanym, umożliwiającym swobodną komunikację biznesową
  • Jest gotowa brać aktywny udział w wydarzeniach branżowych
  • Do Twoich obowiązków będzie należało :

  • Pozyskiwanie nowych klientów enterprise i korporacyjnych oraz utrzymywanie długofalowych relacji z obecnymi
  • Promowanie naszych usług poprzez budowanie świadomości marki wśród obecnych i nowych Klientów
  • Współpraca z działem obsługi klienta i wsparcia sprzedaży, opieka nad klientem od pozyskania kontaktu, doradztwo, po podpisanie umowy i kontakt posprzedażowy
  • Współtworzenie strategii sprzedaży i dobór metod pozyskiwania nowych leadów
  • Przygotowywanie ofert sprzedażowych i przetargowych
  • Proaktywne poszukiwanie i identyfikowanie możliwości ekspansji biznesowej, dokonywanie analizy potencjału rynkowego, badanie organizacji i osób w celu znalezienia nowych możliwości rozwoju
  • Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku