W skład grupy Sitel wchodzą wiodące w branży firmy oferujące outsourcing procesów biznesowych, marketing cyfrowy, szkolenia i zarządzanie talentami, technologie i innowacje, rozwiązania konsultingowe i analityczne.
Poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko :
Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim wsparcie techniczne
Miejsce pracy : zdalnie
W naszym zespole będziesz telefonicznie, mailowo oraz przy pomocy chatu wspierać użytkowników międzynarodowej firmy z branży systemów płatności.
Oczekujemy :
Biegłej znajomości języka niemieckiego
Biegłej znajomości języka polskiego
Podstawowej znajomości języka angielskiego
Zainteresowania kwestiami technicznymi
Umiejętności obsługi komputera
Otwartości i pozytywnego podejścia do ludzi
Gotowość do pracy : poniedziałek-piątek między godz. : 09 : 00 a 17.00 (5 dni w tygodniu po 8 godzin dziennie)
Szybkiej dostępności do rozpoczęcia pracy
Oferujemy :
Ruch i zdrowie : zapewniamy prywatną opiekę medyczną, dostęp do kart sportowych, wewnętrzny program SitelFit promujący aktywność ruchową
Odpoczynek : dofinansowujemy wakacje
Prezenty : z okazji Bożego Narodzenia bony lub dodatkowa gotówka na konto, wyprawki dla noworodków, prezenty z okazji Dnia Dziecka
Zabawa : spotkania integracyjne (w czasie pandemii korzystamy z nowoczesnych kanałów streamingowych), program Fun Management - comiesięczne eventy w każdym dziale
Rozwój : bezpłatny dostęp do nowoczesnej platformy szkoleniowej dla każdego pracownika, programy rozwojowe 95% naszej kadry managerskiej pochodzi z awansu wewnętrznego
CSR dbamy nie tylko o siebie. Chętnie niesiemy pomoc potrzebującym
Osoby zainteresowane uczestnictwem w rekrutacji prosimy o przesłanie swojej aplikacji. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.