#ContactCenterMaster
Orange Business Services
Warszawa , Poland
5 d. temu

about the role

  • poznanie architektury systemów i nauka debugowania zgłaszanych błędów
  • poznanie architektury integracji oraz wdrażanie drobnych zmian na środowisko testowe i produkcyjne
  • udział w projektach rozwojowych oraz wdrażanie zmian i integracji na środowisko produkcyjne
  • about you

  • posiadasz umiejętności analitycznego myślenia
  • chcesz poznać najnowsze rozwiązania Contact Center posiadasz wyobraźnię pozwalającą na rozwiązanie problemów, które wydają się nierozwiązywalnymi : )
  • wiedza w zakresie VOIP / SIP / H323 jest Twoim dodatkowym atutem
  • salary & benefits

  • 3 miesięczne praktyki letnie - Let's Orange
  • praktyki płatne
  • opieka mentora
  • department

    Nasz zespół tworzą architekci i administratorzy odpowiedzialni za projektowanie, wdrażanie i utrzymanie systemów zapewniających wszelkie formy kontaktu klientów z Orange.

    Systemy Contact Center wykorzystują możliwości infrastruktury Orange, co pozwala na nabycie wiedzy w zakresie wirtualizacji serwerowej, baz danych oraz sieci transmisji danych.

    Dzięki temu spełniamy nasze marzenia związane zarówno z fazą kreacji, jak również zapewnieniem ich wysokiej dostępności.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku