SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA BANKU
Centralna Baza Ofert Pracy
Lublin
6 d. temu
source : infoPraca

Numer oferty : StPr / 21 / 2778

Obowiązki :

Obsługa połączeń telefonicznych

Udzielanie Klientom informacji dotyczących procedur, produktów, zasad postępowania

Doradztwo z zakresu produktów oferowanych przez Bank

Budowanie relacji z klientami i dbanie o pozytywny wizerunek firmy

Wymagania :

Wymagania konieczne :

Umiejętności i uprawnienia :

  • Obsługa komputera
  • Wykształcenie :

  • średnie zawodowe, brak
  • Zawód :

  • Pracownik obsługi klienta instytucji finansowej
  • Wymagania pożądane :

    Wykształcenie :

  • wyższe (w tym licencjat), brak
  • Pozostałe wymagania :

  • dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne, łatwość nawiązywania kontaktów, dobra znajomość obsługi komputera-pracujemy na kilku systemach jednocześnie;
  • mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta bankowego

    Miejsce pracy : KRAKOWSKIE PRZEDMIEŚCIE 34, 20-002 Lublin, powiat : m. Lublin, woj : lubelskie

    Rodzaj umowy : Umowa o pracę na czas określony

    Wymagane dokumenty : cv

    Sposób aplikowania : bezpośrednio do pracodawcy

    Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

    Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku