Asystent ds. Wsparcia Klienta Niemieckojęzycznego
Capgemini Polska Sp. z o.o.
lubelskie, PL
4 d. temu

Capgemini jest jedną z wiodących światowych firm specjalizujących się w usługach konsultingowych i technologiach IT.

Chmura to modny temat wszyscy o tym mówią, wielu używa, ale co ma w środku, jak działa, jak się do niej dostać, jak się nią opiekować, wiedzą nieliczni.

To my, Cloud Infrastructure Services , rozumiemy temat szeroko od usług wysokiego poziomu do zarządzania sprzętem, systemami operacyjnymi, czy siecią, zarówno wewnętrzną, jak i dostępową.

Zarządzanie aplikacjami, operacjami IT, dostępnością, czy konfiguracją i zmianami. Obracamy się w międzynarodowym środowisku i robimy to w różnych językach obcych.

Czym będziesz się zajmować?

Po szkoleniu wstępnym będziesz w stanie :

  • Obsłużyć przychodzące połączenia telefoniczne / e-maile od klientów dotyczące zagadnień technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera
  • Analizować i rozwiązywać najczęstsze zapytania korzystając z przygotowanych przez nas rozwiązań
  • Dostarczyć wysokiej jakości standard obsługi klientów
  • Współpracować z zespołem specjalistów IT by poradzić sobie z bardziej skomplikowanymi zagadnieniami
  • Kogo szukamy?

    Zanim rozpoczniesz szkolenie wstępne sprawdzimy czy posiadasz :

  • Bardzo dobrą znajomość języka niemieckiego
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1
  • Nastawienie pro klienckie oraz umiejętność komunikacji
  • Podstawowe doświadczenie w zakresie obsługi Windows 7 i pakietu MS Office
  • Doświadczenie w zakresie obsługi klienta (jest mile widziane ale nie jest wymagane)
  • Umiejętność pracy z zespołem, nastawienie na rozwiązywanie problemów oraz umiejętność efektywnego zarządzania zadaniami
  • Atmosfera

  • Praca wśród świetnych ludzi, legendarna atmosfera
  • Nieformalny dress code
  • Coroczny piknik rodzinny
  • Niezapomniane wydarzenia integracyjne
  • Wolontariat pracowniczy oraz świetne programy CSR
  • Cenimy i szanujemy różnorodność pod kątem płci, narodowości, ról, wieku, zainteresowań
  • Wewnętrzne okazje do celebracji : Dzień Dziecka, Mikołajki i wiele innych
  • Wsparcie dla hobby pracowników : Business Run, e-sport games, koszykówka, siatkówka
  • Rozwój

  • Ścieżka liderska i ekspercka
  • Szeroka oferta szkoleń i dofinansowanie kursów
  • Baza wiedzy Harvard Business Review
  • Plan wdrożenia nowych pracowników oraz Buddy
  • Szeroka oferta szkoleń w klasie i e-learning
  • Dofinansowanie studiów podyplomowych i kursów
  • Wiele firm pod jednym dachem / wewnętrzni headhuntersi
  • Wewnętrzne eventy rozwojowe : konferencje, spotkania, communities
  • Step 2
    Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku