specjalista
Komenda Powiatowa Policji w Żaganiu
Żagań, PL
‎1 godz. temu
source : Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

Czym będziesz się zajmować Osoba na tym stanowisku :

  • Prowadzenie spraw dotyczących obsady etatowej i wynagrodzeń na stanowiskach pracowniczych z zachowaniem zasad właściwego ich dokumentowania.
  • Terminowe sporządzanie i nadsyłanie do KWP Gorzów Wlkp. i Departamentu Służby Cywilnej okresowych i rocznych sprawozdań o stanie kadr KPP w Żaganiu.
  • Obsługa systemu informatycznego SWOP.
  • Prowadzenie i bieżąca aktualizacja urlopów wypoczynkowych, dodatkowych i okolicznościowych oraz zwolnień lekarskich funkcjonariuszy i pracowników cywilnych.
  • Prowadzenie dokumentacji rejestracyjnej dotyczącej zagadnień medycyny pracy i organizowanie przedsięwzięć w tym zakresie.
  • Ocena rozmieszczenia i racjonalność wykorzystania stanowisk etatowych i poza etatowych pracowników cywilnych w KPP oraz wnioskowanie usprawnień w tym zakresie.
  • Realizowanie czynności w stosunku do kandydatów ubiegających się o przyjęcie do służby w Policji
  • Prowadzenie ewidencji pieczęci i stempli KPP w Żaganiu
  • Kogo poszukujemy Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)

  • Wykształcenie : wyższe
  • Staż pracy Doświadczenie zawodowe powyżej 1 roku na stanowiskach związanych z kadrami lub powyżej 2 lat w administracji.
  • umiejętność interpretacji przepisów
  • organizacja pracy własnej
  • komunikatywność
  • praca w zespole
  • umiejętność przewidywania
  • dyskrecja
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)

  • Wykształcenie : wyższe administracyjne
  • Co oferujemy

  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dostępność

  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.

    Warunki pracy

    Praca o charakterze biurowym w ośmiogodzinnym systemie pracy w godzinach od 7 : 30 do 15 : 30, miejsce pracy usytuowane jest na pierwszym piętrze budynku.

    Pracownik wykonuje większość czynności o charakterze statycznym związanym głównie z pracą przy biurku i komputerze, niekiedy dynamicznie podczas przemiesczania się po terenie budynku.

    Czynności wykonywane są w pozycji siedzącej również przy użyciu innych urządzeń biurowych. Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.

    Budynek w pełni dostosowany dla osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich (odpowiednie podjazdy, windy, przystosowana toaleta).

    Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku