Kierownik obsługi klientów indywidualnych
Miejsce pracy : Głogów
Twój zakres obowiązków
Realizacja strategii Banku
Zarządzanie działalnością sprzedażową i operacyjną zespołu
Zapewnienie realizacji zadań w sposób minimalizujący generowane ryzyko operacyjne
Zapewnienie stosowania polityk i procedur kredytowych w zespole zgodnie z obowiązującymi w Banku regulacjami
Zapewnienie odpowiedniej jakości zarządzania portfelem klientów obsługi Premium
Zorganizowanie i zapewnienie efektywnego działania kontroli wewnętrznej funkcjonalnej w zespole obsługi klientów
Nasze wymagania
Wykształcenie wyższe
Doświadczenie w bankowości oddziałowej na stanowiskach menedżerskich
Dobra znajomość oferty produktów bankowych
Znajomość prawa bankowego, dewizowego i czekowego
Umiejętność pracy zespołowej
Zdolności organizacyjne, operatywność, predyspozycje kierownicze
Umiejętności : sprzedażowe, negocjacyjne, zarządzanie czasem pracy, budowanie relacji z klientem
Otwartość na zmiany
Dyspozycyjność
Mile widziana znajomość języka angielskiego
To oferujemy
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
wewnętrzne programy rozwojowe umożliwiające doskonalenie kompetencji zawodowych
udział w ciekawych, strategicznych projektach
zgrany zespół i przyjazną atmosferę
atrakcyjny system motywacyjny
pożyczki na cele mieszkaniowe
ofertę produktową banku na atrakcyjnych warunkach
prywatną opiekę zdrowotną
możliwość wyboru spośród bogatej oferty świadczeń pozapłacowych w ramach systemu kafeteryjnego
ciekawe akcje w ramach programu propagującego zdrowy styl życia BeHealthy
oferta benefitowa dla osób z niepełnosprawnościami
jesteśmy otwarci na zatrudnienie osób z niepełnosprawnością
Benefity
prywatna opieka medyczna
ubezpieczenie na życie
zniżki na firmowe produkty i usługi
preferencyjne pożyczki
dodatkowe świadczenia socjalne
dofinansowanie biletów do kina, teatru
wyprawka szkolna
program rekomendacji pracowników
NA CZYM BĘDZIE POLEGAĆ TWOJA PRACA
Wykonując swoje obowiązki, pomagając innym, wywieramy pozytywny wpływ na otoczenie. Osiągając codzienne sukcesy, stajemy się inspiracją do zmian na lepsze.
Jesteśmy bohaterami w swoim miejscu pracy. Osobami zupełnie niezwyczajnymi w tym, co robią.