Asystent Działu Eksportu
Arche Consulting Sp. z o.o. Sp. k.
mazowieckie
8 d. temu

Obowiązki :

  • ścisła współpraca z eksport managerem w zakresie wsparcia procesów administracyjnych i sprzedażowych,
  • organizacja oraz weryfikacja poprawności odpowiednich dokumentów związanych ze sprzedażą i logistyką eksportową,
  • współpraca z klientami w zakresie obsługi zamówień,
  • współpraca z działem marketingu przy tworzeniu materiałów reklamowych, projektów graficznych, materiałów targowych,
  • współpraca z instytucjami na poziomie dokumentacji (Izby Handlowe, Izby Celne, Ambasady itp.)
  • udział w targach branżowych.
  • Wymagania :

  • wykształcenie wyższe,
  • minimum rok doświadczenia w pracy na stanowiskach wspierających procesy administracji w dziale eksportu,
  • doświadczenie w branży FMCG - będzie to dodatkowym atutem,
  • doświadczenie we wsparciu administracyjnym (back office) eksport managera,
  • mile widziana znajomość procedur eksportowych,
  • biegła znajomość języka angielskiego - mile widziany drugi język rosyjski / hiszpański,
  • dobra znajomość narzędzi MS Office,
  • samodzielność i umiejętnością organizacji własnej pracy,
  • skrupulatność, odpowiedzialność, terminowość w realizacji zadań,
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacji i budowania relacji.
  • Nasz Klient oferuje :

  • pracę dla znanej marki w branży life style,
  • rozwój produktu segmentu premium,
  • atmosferę opartą na współpracy i dzieleniu się wiedzą,
  • pracę w zespole profesjonalistów i ludzi z pasją,
  • wsparcie w rozwoju,
  • stabilne warunki zatrudnienia.
  • Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku