Procurement Specialist with Czech
Arche Consulting Sp. z o.o. Sp. k.
Kraków, małopolskie
2 d. temu

Obowiązki :

  • administrowanie procesami zamówień klientów,
  • odpowiadanie na zapytania pracowników i dostawców dotyczące zamówień,
  • utrzymywanie stałego kontaktu z interesariuszami firmy,
  • przygotowywanie raportów zgodnie z dokumentacją procesu i obowiązującymi procedurami.
  • Wymagania :

  • bardzo dobra znajomośc języka angielskiego i czeskiego,
  • min. około 1 roku doświadczenia w obszarze procurement lub podobnym,
  • dobr znajomość Excela,
  • umiejętności analityczne oraz komunikacyjne,
  • wykształcenie lub doświadczenie zawodowe w zakresie zamówień / finansów / księgowości będzie dodatkowym atutem,
  • Nasz Klient oferuje :

  • atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanej wiedzy i doświadczenia,
  • praca w nowym powstałym Shared Service Center w Krakowie,
  • atrakcyjne szkolenia i bogaty pakiet benefitów (min. opieka medyczna, karta lunchowa).
  • Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku