Specjalista ds. administracji sprzedaży
SOFTVIG
Szczecin
6 d. temu

Opis stanowiska :

  • Realizacja bieżących zadań handlowych
  • Redagowanie umów i zleceń handlowych
  • Fakturowanie
  • Monitorowanie należności
  • Ewidencja dokumentów
  • Wymagania :

  • Wykształcenie wyższe o specjalności ekonomicznej lub pokrewne
  • Znajomość zagadnień z branży IT
  • Sprawna obsługa pakietów biurowych MS Word, Excel, Outlook
  • Znajomość podstaw księgowości i aspektów prawnych sprzedaży
  • Łatwość nawiązywania i utrzymania dobrych relacji z klientami oraz zaangażowanie
  • Zdolności analityczne i umiejętność szybkiego uczenia się
  • Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielność
  • Dobra organizacja pracy oraz wysoka kultura osobista
  • Kwalifikacje będące dodatkowym atutem :

  • Potwierdzone praktyczne doświadczenia
  • Kandydaci spełniający powyższe wymagania i zainteresowani naszą ofertą proszeni są o wypełnienie ankiety. Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

    Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku