Call Center Specialist
Pfizer Canada Inc.
Warsaw, Poland
‎23 godz. temu

Poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku :

  • Realizacja celu sprzedażowego w obsługiwanych aptekach poprzez aktywny telemarketing.
  • Optymalizacja zamówień i dostępności produktów Pfizer w kanale aptecznym zgodnie ze zdefiniowanymi celami jakościowymi
  • Efektywne zarządzanie informacją poprzez przekazywanie rozmów przychodzących do odpowiednich działów Pfizer i komunikację z klientem zgodnie z wytycznymi.
  • Zarządzanie procesem zwrotów i reklamacji oraz rejestracja nowych klientów we współpracy z działem Customer Service.
  • Okresowe zastępstwa w przypadku absencji pracowników Field Force i Call Center.
  • Rozwijanie powierzonej bazy klientów
  • Bezbłędne wprowadzanie zamówień do systemu Pfizer.
  • Zgłaszanie braków dostępności produktów Pfizer zgodnie z przyjętą procedurą
  • Najwyższy poziom kultury osobistej i komunikatywności, umiejętność pracy z klientem
  • Orientacja na realizację celu
  • Odporność na stres, cierpliwość i opanowanie
  • Znajomość rynku farmaceutycznego
  • Doświadczenie w pracy w dystrybucji na rynku farmaceutycznym i / lub znajomość języka angielskiego stanowią dodatkowy atut
  • Obsługa komputera i praca z pakietem MS Office
  • Umowę o pracę
  • Pakiet świadczeń dodatkowych (opieka medyczna, polisa na życie)
  • Pracę w przyjaznej atmosferze opartej na wzajemnym szacunku i współpracy, w ekologicznym biurze położonym przy stacji kolejowej.
  • Pfizer is an equal opportunity employer and complies with all applicable equal employment opportunity legislation in each jurisdiction in which it operates.

    Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku