Referent ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Referent ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Kraków, Małopolskie
4 d. temu
source : Lento.pl

Referent ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim Praca Stała lub elastyczny grafik po odbyciu miesięcznego szkolenia (płatnego) Zadania : Opieka nad klientami niemieckojęzycznymi Wsparcie Klientów na każdym etapie (obsługa telefoniczna i mailowa) Rozwiązywanie problemów Klientów Prowadzenie korespondencji i pełnej dokumentacji Przyjmowanie reklamacji oraz rejestrowanie ich w wewnętrznym systemie Postępowanie zgodnie z wewnętrznymi procedurami Raportowanie Wymagania : Biegła znajomość języka niemieckiego i angielskiego lub samego niemieckiego (B2, C1, C2) Wykształcenie wyższe mile widziane Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem Obsługa komputera - MS Office Chęć rozwoju w ramach obsługi klienta Odpowiedzialność, zaangażowanie, skrupulatność Dyspozycyjność w pełnym wymiarze godzin na szkolenie miesięczne Po przystąpieniu do pracy elastyczny grafik, możliwość 1 / 2 etatu.

Oferujemy : Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę Możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku Codzienny kontakt z klientami zagranicznymi Pracę w przemiłej atmosferze Liczne szkolenia Atrakcyjne wynagrodzenie

Aplikuj
Dodaj do ulubionych
Usuń z ulubionych
Aplikuj
Mój adres email
Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
Kontynuuj
Formularz wniosku