Reagowanie na zgłaszane problemy i incydenty oraz ich rozwiązywanie
Analiza i zarządzanie incydentami, zmianami oraz problemami.
Identyfikacja potencjalnych obszarów do ulepszeń i utrzymywanie dobrych i konstruktywnych relacji ze wszystkimi użytkownikami
Zabezpieczanie wewnętrznej komunikacji w taki sposób, aby użytkownik był zawsze na bieżąco informowany o statusie sprawy
Odpowiedzialność za ogólną satysfakcję klienta wewnętrznego
Postępowanie zgodnie z zaleconymi procedurami i wytycznymi przełożonych
Aktywny udział w tworzeniu i wdrażaniu nowych rozwiązań informatycznych
Dobra znajomość języka angielskiego
Tytuł licencjata z zakresu Informatyki lub dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku
Ogólna wiedza informatyczna (znajomość Windows 10 i MsOffice, podstawy sieci, podstawy active directory, sprzęt komputerowy, Android, iOS)
Znajomość praktyk ITIL oraz certyfikat ITIL będzie dużym atutem
Wysoce rozwinięte kompetencje obsługi klienta wewnętrznego
Duża motywacja do zdobywania i rozwijania nowych umiejętności
Umiejętność pracy w zespole
Gotowość do okazjonalnych podróży służbowych również zagranicznych
Możliwość pracy zdalnej
Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
Niezbędne narzędzia pracy (laptop służbowy, telefon)
Możliwość rozwoju i zdobywania nowych umiejętności
Fantastyczną atmosferę w środowisku stawiającym na profesjonalizm
Atrakcyjne wynagrodzenie i szeroki pakiet socjalny (m.in. karnety sportowo-rekreacyjne, dostęp do prywatnej opieki medycznej, bonusy świąteczne)
Zgłoś tę pracę
Thank you for reporting this job!
Your feedback will help us improve the quality of our services.
Musisz zalogować się na swoje konto, aby dodać tę pracę do swoich ulubionych. Kliknij "Kontynuuj", aby się zalogować lub utworzyć nowe konto. Będziesz wtedy mógł uzyskać dostęp do ulubionych z naszej strony internetowej lub z aplikacji mobilnej neuvoo.
Kontynuuj
Nie, dziękuję.