Specjalista ds. Wsparcia IT
SGS
Katowice, śląskie, Poland
2 d. temu

Opis oferty pracy

  • Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych
  • Pomoc przy serwisowaniu sprzętu i infrastruktury IT, a także przy instalacji i konfiguracji sprzętu oraz oprogramowania
  • Tworzenie dokumentacji technicznej
  • Kwalifikacje

  • Znajomość środowiska MS Windows i aplikacji biurowych, w tym MS Office 365 oraz Share Point
  • Podstawowe umiejętności serwisowania sprzętu PC
  • Podstawowa znajomość zagadnień sieciowych (TGP / IP, Protokoły DHCP, WINS, DNS), ActiveDirectory oraz doświadczenie w rozwiązywaniu problemów związanych z infrastrukturą PC
  • Podstawowa znajomość pisania skryptów w Microsoft Windows
  • Umiejętność tworzenia dokumentacji technicznej
  • Komunikatywność, dokładność i sumienność
  • Znajomość j. angielskiego na poziomie min. B1
  • Mile widziane wykształcenie i / lub doświadczenie zawodowe w obszarze IT
  • Oferujemy :

  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę w godzinach biznesowych
  • Możliwość rozwoju i pracę w międzynarodowym środowisku
  • Program Inicjatyw Pracowniczych
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Dofinansowanie nauki języków
  • Dofinansowanie szkoleń i kursów
  • Ubezpieczenie na życie
  • Spotkania integracyjne
  • Firmową bibliotekę
  • Brak dress code-u
  • Kawę / herbatę
  • Strefę relaksu
  • Parking dla pracowników
  • Inicjatywy dobroczynne
  • Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku