Specjalista ds. obsługi klienta
LAB ONE Sp. z o.o.
Radom, Mazowieckie
5 d. temu
source : Lento.pl

LAB ONE to prężnie rozwijająca się firma w branży suplementów diety oraz kosmetyków. Jesteśmy polskim producentem, a nasze produkty charakteryzują się najwyższą jakością.

Niespełna 3 lata na rynku dało nam pozycję lidera w dziedzinie prozdrowotnych suplementów diety. Współpracujemy z najlepszymi lekarzami, dietetykami oraz sportowcami w kraju.

Dołącz do naszego zespołu i zostań częścią LAB ONE. Obecnie poszukujemy pracownika na stanowisko : OPIEKUN KLIENTA Obowiązki :

  • utrzymywanie kontaktów i sprawowanie opieki nad klientami,
  • pozyskiwanie nowych klientów,
  • realizacja planów sprzedażowych,
  • przygotowywanie ofert handlowych,
  • budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Wymagania :
  • dyspozycyjność,
  • zaangażowanie,
  • wykształcenie minimum średnie,
  • miła aparycja,
  • wysokie zdolności komunikacyjne oraz łatwość nawiązywania relacji biznesowych,
  • bardzo dobra organizacja czasu pracy,
  • nastawienie na osiąganie wyznaczonych celów oraz silna motywacja do pracy,
  • gotowość do pracy mobilnej,
  • prawo jazdy kat. B,
  • mile widziana znajomość języka angielskiego. Oferujemy :
  • wynagrodzenie podstawowe plus premie od sprzedaży,
  • narzędzia do pracy : laptop, telefon, samochód służbowy,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • szkolenia sprzedażowe i produktowe,
  • pracę w młodym, ambitnym zespole oraz miłej atmosferze. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV poprzez wiadomość prywatną.
  • Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku