Aktualnie dla naszego Klienta z branży BPO / SSC poszukujemy utalentowanych osób ze znajomością języków obcych gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w międzynarodowych strukturach.
Pierwsza linia wsparcia klienta, praca z językiem słoweńskim - home office
Numer referencyjny : MAKO
Miejsce pracy : Toruń
Nasz klient oferuje :
Możliwość pracy z terenu całej Polski lub pracy hybrydowej dla osób z Krakowa
Elastyczny grafik (możliwość dostosowania do pozostałych zobowiązań, takich jak szkoła, kursy)
Możliwość pracy na I, II zmianę również na nocki i weekendy - elastyczny system pracy
Zdobycie doświadczenia zawodowego związanego z obsługą klienta
Nauka pracy na programach wewnętrznych : np. SAP i innych używanych w firmie
Umowę o pracę (od pierwszego dnia współpracy)
Pakiet benefitów : ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, dodatki finansowe, platforma mybenefit, multisport, dofinansowania np.
do okularów czy kursów językowych.
Wymagania stawiane kandydatom :
znajomość języków obcych, pozwalająca na swobodną komunikację (język słoweński oraz angielski) - poziom minimum b2
umiejętności do prowadzenia swobodnych rozmów z klientami
dostępności do pracy 5 razy w tygodniu / 8 godzin dziennie
wysoko rozwiniętych zdolności interpersonalnych
swobody w komunikacji
otwartości na rozwój zawodowy i chęć zdobywania nowej wiedzy zawodowej
Zadania na stanowisku :
Zapewnianie wysokiego poziomu usług klientom indywidualnym
Odpowiadania na zapytania klientów
Obsługa komunikatorów
Proponowanie indywidualnych rozwiązań, dopasowanych do potrzeb klienta
Przekazywanie problemów do drugiej linii wsparcia - w przypadku braku możliwości samodzielnego rozwiązania zgłoszenia
Dbanie o pozytywne relacje biznesowego w zakresie obsługi IT
Aplikuj