Pracownik ds. Obsługi Klienta, IKEA Retail, DOMOLINIA
Inter IKEA Systems
Warszawa Okęcie, Polska
‎8 godz. temu

partnerid 13900&siteid 5083&jobid 2339078 ŁadowanieŁadowanie

336372BR

Pracownik ds. Obsługi Klienta, IKEA Retail, DOMOLINIA

Treść ogłoszenia

Pracownik ds. Obsługi Klienta, IKEA Retail, Centrum Obsługi Klienta DOMOLINIA

Dobrze się składa, że się spotkaliśmy. Patrzysz na świat inaczej niż większość ludzi. Wierzymy, że wartości, jakimi się kierujesz są ważniejsze niż twoje dotychczasowe doświadczenie.

Oferujemy stanowiska pełne wyzwań, odpowiedzialnych zadań i inspiracji do ciągłego rozwoju. W IKEA każdy dzień jest inny.

Spójrz z nami na świat z innej perspektywy.

O Tobie :

Jesteś osobą odznaczającą się pomocnym i przyjaznym podejściem do klientów, zmierzającym do rozwiązania sytuacji za obopólną korzyścią. Dodatkowo posiadasz :

  • łatwość komunikacji i swobodę w prowadzeniu rozmów
  • umiejętność słuchania i odpowiadania na potrzeby klientów
  • umiejętność analizowania sytuacji i zastosowania racjonalnych rozwiązań
  • samodzielność w rozwiązywaniu problemów i umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach
  • O stanowisku.

    Będziesz częścią zespołu Centrum Obsługi Klienta DOMOLINIA w Dziale Sprzedaży i Obsługi Klienta lub w Dziale Reklamacji.

    Niezależnie od tego do którego z tych działów dołączysz, jako Pracownik ds. Obsługi Klienta będziesz odpowiedzialny za telefoniczną oraz mailową obsługę naszych klientów.

    Pracujemy w systemie zmianowym między 8.00 a 21.00, również w weekendy. Na początek oferujemy wynagrodzenie min. 20 PLN brutto za godzinę (dla pełnego etatu minimalne wynagrodzenie miesięczne wyniesie ok. 3 360 PLN brutto).

    Główne zadania :

  • zapewnienie szybkiego i profesjonalnego wsparcia we wszystkich kontaktach z klientami oraz w stosunku do partnerów biznesowych
  • pomocne i przyjazne podejście do klientów, zawsze zmierzające do rozwiązania sytuacji za obopólną korzyścią
  • rozpatrywanie reklamacji klientów zgodnie ze swoim poziomem uprawnień
  • weryfikowanie i dokumentowanie informacji od klienta w odpowiednich systemach, w sposób zapewniający wysoką jakość i wiarygodność
  • Chcemy :

  • abyś został z nami na dłużej - zapewniamy umowę o pracę,
  • abyś rozwijał się #potwojemu stworzymy ścieżkę rozwoju, która będzie odpowiadała na Twoje potrzeby,
  • zadbać o poczucie bezpieczeństwa Twoje i Twojej rodziny - oferujemy opiekę medyczną i plan emerytalny oraz ubezpieczenie NNW,
  • doceniać Twoje osiągnięcia,
  • dać Ci możliwość wyboru dodatkowych benefitów - o szczegółach przeczytaj
  • Spodziewamy się, że rynek artykułów wyposażenia wnętrz w Polsce potroi się do 2035 roku, z IKEA jako liderem branży. Grupa IKEA jest światowym liderem w urządzaniu domu.

    Jesteśmy firmą, która kieruje się wartościami, a domowe życie jest naszą prawdziwą pasją. Naszą wizją jest tworzenie lepszych warunków codziennego życia dla wielu ludzi.

    Relacje z klientem

    Pełny etat - Niepełny etat

    Zmień język

    Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku