Pracownik ds. Wsparcia Obsługi Aptek
Grupa Neuca
Katowice, śląskie, Polska
1 d. temu
source : Praca

Jesteśmy jedną z największych firm w Polsce, rozwijającą się jednocześnie w kilku kluczowych obszarach rynku zdrowia. Daje to naszym pracownikom wyjątkowe możliwości tworzenia innowacyjnych rozwiązań.

Aktualnie do naszego zespołu w ramach Grupy NEUCA poszukujemy kandydata na stanowisko :

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za :

  • obsługę połączeń przychodzących i wychodzących od i do Klientów (Aptek),
  • udzielanie informacji nt. dostępności i cen leków, a także aktualnych promocji,
  • przyjmowanie zamówień i wsparcie Klientów,
  • współpracę z innymi komórkami w firmie, mającą na celu zapewnienie najwyższej jakości obsługi.
  • Od kandydatów oczekujemy :

  • doświadczenia w zakresie bezpośredniej lub telefonicznej obsługi klienta,
  • łatwości nawiązywania kontaktów i umiejętności budowania relacji,
  • pozytywnego usposobienia,
  • wysokiej samodzielności i poczucia odpowiedzialności,
  • dyspozycyjności do pracy w godzinach popołudniowych.
  • Oferujemy :

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pół etatu ,
  • praca od poniedziałku do piątku w godzinach : 17 : 00-21 : 00 lub 18 : 00-22 : 00 + 1-2 dni weekendowe - zgodnie z grafikiem)

  • gwarantowane wynagrodzenie podstawowe oraz atrakcyjny system premiowy,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • przejrzyste ścieżki kariery,
  • kompleksowy proces wdrożenia do organizacji,
  • udział w szkoleniach podnoszących kwalifikacje zawodowe,
  • pracę u lidera rynkowego zatrudniającego 5000 osób.
  • Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku