5-14-67236Wynagrodzenie : 7000 - 8000 PLN
Dla naszego Klienta, firmy oferującej usługi w obszarze obsługi klienta, wsparcia technicznego oraz sprzedaży, poszukujemy osób na stanowisko :
Specjalista ds. Employer Branding
Zakres obowiązków :
Koordynacja działań PR, social media i marketingowych
Tworzenie i nadzorowanie strategii Employer Branding
Przygotowanie materiałów EB i współpraca z agencjami marketingowymi lub grafikami
Prowadzenie komunikacji wewnętrznej z uwzględnieniem zróżnicowanego i dynamicznego otoczenia
Ścisła współpraca z innymi członkami zespołu na poziomie globalnym
Zarządzanie budżetem działań employer brandingowych
Wymagania :
Wyższe wykształcenie z zakresu marketingu, komunikacji, dziennikarstwa, studiów biznesowych lub podobnych
Minimum dwa lata doświadczenia jako employer branding specialist / social media expert
Angielski na poziomie zaawansowanym (C1)
Znajomość narzędzi cyfrowych i mediów społecznościowych, takich jak facebook, instagram, linkedin oraz innych najlepszych praktyk i platform mediów społecznościowych
Umiejętność wymyślania wysoce innowacyjnych pomysłów na kreację inspirujących treści i materiałów typu employer branding do celów wewnętrznych i zewnętrznych;
Pozytywne nastawienie do kontaktów międzyludzkich i powołania służbowego;
Korzyści :
Prywatna opieka medyczna
Ubezpieczenie na życie
Brak dress-code'u
Wdrożenie
Zniżki na produkty i usługi korporacyjne
Pakiet Multikafeterii
Bonusy świąteczne