Pracownik recepcji
FACHPRACA
Katowice, Poland
6 d. temu

Dla naszego klienta poszukujemy osoby na stanowisko :

Pracownika recepcji

Głównym zadaniem pracownika recepcji będzie prawidłowe zarządzanie recepcją firmy. Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należała również obsługa gości i klientów firmy, zarządzanie korespondencją przychodząca i wychodzącą, prowadzenie i łączenie rozmów telefonicznych, organizację spotkań, dbanie o profesjonalny wizerunek firmy oraz doraźne wsparcie administracyjne.

Do udziału w procesie rekrutacji zapraszamy osoby płynnie posługujące się j. angielskim, posiadające umiejętności obsługi urządzeń biurowych oraz pakietu Microsoft Office.

Mile widziane będą pierwsze doświadczenia zdobywane w obsłudze klienta lub administracji.

Oferujemy możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie i miłą atmosferę pracy.

Oferta dotyczy pracy tymczasowej.

Co powinieneś zrobić?

Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.

Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Aplikuj
Dodaj do ulubionych
Usuń z ulubionych
Aplikuj
Mój adres email
Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
Kontynuuj
Formularz wniosku