Specjalista ds. wsparcia IT
Talentuno
Warszawa (Śródmieście)
3 d. temu
source : Recrute

Opis stanowiska

Zdalne wsparcie techniczne wewnętrznych użytkowników końcowych (zgodnie z procedurami)

Kontakt telefoniczny, w języku angielskim

Praca w środowisku call center, w systemie zmianowym

Wymagania

Doświadczenie w środowisku IT Helpdesk

Biegła znajomość w języka angielskiego

Doświadczenie w administrowaniu Windows (7 / 10) i MS Office

Praktyczna znajomość Active Directory, MS Exchange

Znajomość technologii LAN / WAN, doświadczenie z TCP / IP

Chęć uczenia się nowych technologii

Oferujemy

Nowe biuro zlokalizowane w pobliżu stacji metra Rondo Daszyńskiego

Umowa o pracę za pośrednictwem agencji zewnętrznej - pierwsza umowa na 3 miesiące, kolejna umowa na 12 miesięcy (z możliwością przedłużenia umowy)

Praca w międzynarodowej firmie z wieloma możliwościami kariery

Ambitne i motywujące wyzwania

Atrakcyjne programy rozwojowe / szkoleniowe (umiejętności informatyczne i miękkie)

Wyposażenie : laptop z dwoma monitorami 22

Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.

Zgłoś tę pracę
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

Aplikuj
Mój adres email
Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
Kontynuuj
Formularz wniosku