Wśród Twoich codziennych zadań będzie stała analiza i optymalizacja zarówno kampanii digital marketingowych naszych Klientów, jak i budowy ich stron internetowych w celu podnoszenia KPIs (m.
in. współczynnika konwersji CRO) poszczególne zespoły naszej agencji odpowiadają za generowanie ruchu i sprzedaży na strony naszych Klientów m.
in. za pośrednictwem Google Ads, Facebook Ads, SEO, contentu, reklamy display, mailingu, SMS, pushy itd.,
Na podstawie samodzielnie przygotowywanych raportów i danych będziesz monitorował KPIs, ścieżki użytkowników, formułował wnioski, rekomendował nowe zdarzenia, formułował hipotezy do testów A / B oraz oceniał efekty ich wdrożenia,
Będziesz obecny na wszystkich etapach współpracy analitycznej z nowymi Klientami :
1. na początku będziesz współpracował z Klientem lub z naszym Account Managerem w celu zbierania wymagań biznesowych w kontekście raportowania,
2. zbierzesz wytyczne do konfiguracji narzędzi potrzebnych do zbierania danych oraz ich źródeł (m.in. analityka webowa, CRM),
3. następnie będziesz monitorował poprawność i postęp procesu zbierania danych,
4. na kolejnym etapie będziesz współpracował z zespołem Data Science w celu zbudowania odpowiedniego środowiska (czytelne raporty i dashboardy),
5. na koniec będziesz cyklicznie analizował dane z raportów i wyciągał wnioski oraz definiował nowe potrzeby raportowe.
jeśli chodzi o Google Dispay & Video czy Ads to tylko interpretacja danych zebranych w systemach w kontekście globalnym, nie obsługa tych systemów).
Będziesz dużo pracował z innymi działami : poza ww. zespołami od poszczególnych kanałów marketingowych, także np. z Działem Client Service, z Kreacją, z działem Traffic (który odpowiada za kodowanie materiałów reklamowych i wdrażanie skryptów poprzez GTM), z Działem Data Science (gdy będziesz potrzebował zautomatyzować część swojej pracy).
Będziesz miał fajnych Klientów : ) wśród Klientów, których już teraz obsługujemy analitycznie na zaawansowanym poziomie, są m.
in. duże marki z branż Finanse oraz Sieć handlowa. Nasze kolejne projekty analityczne, z którymi prawdopodobnie Ty będziesz miał do czynienia, dotyczą branż : Finanse, Telekomunikacja, E-commerce.
SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŻELI...
po Google Analytics poruszasz się z zamkniętymi oczami ;) oraz po prostu bardzo dobrze znasz Google Marketing Platform,
znasz popularne na rynku narzędzia marketingowe np. Adobe Analytics (mile widziane),
znasz Python oraz masz doświadczenie w modelowaniu danych ? super, to będzie Twój dodatkowy atut,
pracowałeś w SQL i Google Big Query ? super, to będzie Twój dodatkowy atut : )
OFERUJEMY :
za kampanię dla innogy Go i współpracę Działów Analityka, Creative oraz Programmatic dostaliśmy MIXX Award w kategorii Data-driven & Precision Marketing, za wdrożenie modelu atrybucji data-driven u klienta z branży Finanse trafiliśmy do finału Google Premier Partner Awards, za stworzenie narzędzia Smart Attribution dostaliśmy nominację do International Performance Marketing Awards, na projekt opracowania nowej technologii, która zautomatyzuje procesy marketingowe w oparciu o wypracowane metody i algorytmy ML, by zwiększać skuteczność sprzedaży online, otrzymaliśmy dofinansowanie od NCBiR i dopiero się rozkręcamy)
WARSZAWA - Mokotów . Daleko od Mordoru. Dog-friendly office, u nas w biurze pogłaszczesz psa naszego CTO Fafika; obaj co dzień są na miejscu (możesz też przyprowadzić swojego ).
Lubisz na chwilę dotlenić się spacer po parku w trakcie przerwy? Załatwione jesteśmy blisko zieleni (m.in. Park Dreszera oraz Skwer im.
Małkowskich). W pobliżu mamy piekarnie-cukiernię, aptekę i jedzonko : zjesz na miejscu np. w Thai Long (nasz Dział SEM & Social poleca), Bistro Olkuska (Dział Strategii, Grafiki i PR zachwycają się jedzeniem, winem i mega przytulną atmosferą)).
A jak lubisz produkty eko, to mamy też taki hicior w pobliżu jak najprawdziwszy bazar Bazar Olkuska, czego tam nie ma!
I tego, że wieczorem mogą przybić piątkę z Neptunem na Starówce, pospacerować wzdłuż Motławy (tak jak za każdym razem podczas pobytu tam robi to nasz COO Czarek) czy wsunąć gofra na molo w Sopocie : ) Jeśli wybierasz pracę w Warszawie, też możesz czasem popracować zdalnie z biura w Gdańsku : )
owocowe wtorki, 2 dni zdalne w miesiącu
2) Wstępna rozmowa telefoniczna z HR o Twoich doświadczeniach i oczekiwaniach. 3) Test wiedzy merytorycznej (w tak wymagającej branży to ważne).
4) Rozmowa wideo lub stacjonarna z liderami działu i HR (to także czas dla Ciebie - śmiało pytaj nas o wszystkie ważne dla Ciebie kwestie związane z pracą!).
5) Możliwa dodatkowa rozmowa zapoznawcza z zespołem 6) Decyzja. Przeanalizujemy otrzymane od Ciebie informacje i poinformujemy Cię o dalszych krokach.
7) Witaj na pokładzie! Po wspólnej decyzji widzimy się w biurze na Twój pierwszy dzień : )
DOŁĄCZ DO NAS!