Specjalista ds. Obsługi Klienta
Stryker
Warszawa, mazowieckie, 03, Polska
5 d. temu

Job Description

Główne obowiązki :

  • Współpraca z klientami wewnętrznymi (przedstawiciele handlowi) oraz zewnętrznymi (pracownicy służby zdrowia) kontakt mailowy i telefoniczny
  • Przesyłanie potwierdzenia zamówień, wprowadzanie ich do systemu, sprawdzanie dostępności towarów, fakturowanie zamówień
  • Wystawianie faktur pro-forma oraz korekt
  • Koordynacja dostaw towarów do klientów
  • Współpraca z działem finansowym w zakresie kontroli kredytowej : terminy płatności, limity kredytowe
  • Wyjaśnianie bieżących rozbieżności w komisach z klientami / przedstawicielami handlowymi
  • Współpraca z wybranymi działami firmy w celu zadbania o jak najwyższą efektywność i jakość procesów w dziale obsługi klienta
  • Wymagania :

  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta
  • Bardzo dobra umiejętność obsługi pakietu MS Office i sprzętu biurowego
  • Doskonałe umiejętności interpersonalne
  • Umiejętność zarządzania priorytetami, pracy wielozadaniowej i pod presją czasu
  • Dokładność, koncentracja na szczegółach
  • Oferujemy :

  • Umowę o pracę
  • Bogaty pakiet benefitów (m.in. opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, grupowy plan emerytalny, dofinansowanie nauki języków obcych)
  • Interesującą i pełną wyzwań pracę, w renomowanej międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Work From Home : NoTravel Percentage : None

    Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku