Kierownik Biura Obsługi Klienta
Arche Consulting Sp. z o.o. Sp. k.
śląskie
48 d. temu

Obowiązki :

  • kierowanie i koordynacja pracy podległego zespołu w zgodzie z przyjętymi standardami obsługi i komunikacji z Klientem,
  • przyjmowanie, wprowadzanie oraz archiwizacja zamówień Klientów,
  • kontakt z Klientami, pomoc w rozwiązywaniu pojawiających się problemów,
  • ustalanie terminów realizacji zamówień z działem Łańcucha Dostaw,
  • sporządzanie i wysyłanie dokumentów sprzedażowych.
  • Wymagania :

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane w firmie produkcyjnej),
  • doświadczenie w zarządzaniu kilkuosobowym zespołem,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (znajomość innego języka będzie dodatkowym atutem),
  • dobra organizacja czasu pracy,
  • umiejętność planowania i delegowania zadań,
  • wysoki poziom kultury osobistej.
  • Nasz Klient oferuje :

  • kreatywną i pełną wyzwań pracę w firmie będącej liderem na rynku,
  • profesjonalną ścieżkę rozwoju zawodowego,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • szkolenia językowe,
  • kartę Multisport,
  • dodatkową opiekę medyczną.
  • Aplikuj
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku