Office Assistant
FACHPRACA
Warszawa, Poland
3 d. temu

Dla Naszego klienta, międzynarodowej rozpoznawalnej firmy o ugruntowanej pozycji na rynku, poszukujemy osoby na stanowisko Office Assistant.

Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie archiwizacja korespondencji administracyjnej, bieżąca obsługa przychodzących połączeń, przyjmowanie i obsługa klientów oraz organizacja oraz rozliczanie podróży służbowych.

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna również za wsparcie działu finansowego w bieżącej pracy.

Poszukujemy osób z minimum 2-letnim doświadczeniem w pracy na tym samym lub podobnym stanowisku,znajomością języka angielskiego na poziomie C1, oraz bardzo dobrą znajomością pakietu MS Office.

Dokładność, zaangażowanie, samodzielność w działaniu, bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność oraz wysoka kultura osobista będą szczególnie wymagane.

Wykształcenie wyższe w dziedzinie administracji, finansów i rachunkowości lub filologii angielskiej będzie dodatkowym atutem.

Nasz klient oferuje pracę w międzynarodowym środowisku, możliwość rozwoju zawodowego, atrakcyjne wynagrodzenie, pakiet prywatnej opieki medycznej, praca w oparciu o umowę o pracę.

Jeżeli jesteś zaintersowany / a tą ofertą "Aplikuj" i wyślij nam swoje CV.

Jeżeli ta oferta nie jest dostosowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Aplikuj
Dodaj do ulubionych
Usuń z ulubionych
Aplikuj
Mój adres email
Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
Kontynuuj
Formularz wniosku