Asystent/ka Zarządu
Mediacom
Warsaw, Poland
4 d. temu

Description

Jako Asystent / ka Zarządu będziesz odpowiedzialna / y za :

  • wsparcie Zarządu w codziennej pracy;
  • odpowiedzialność za obieg dokumentów i nadzór nad płynnością ich przepływu;
  • zbieranie danych o firmie (finansowych, klienckich itp.), tworzenie raportów;
  • wprowadzanie danych i ich aktualizację;
  • współpracę z pozostałymi działami (między innymi finanse, administracja, HR, IT);
  • organizację spotkań wewnętrznych i zewnętrznych;
  • koordynację kalendarzy Członków Zarządu;
  • Koordynację programu szkoleniowego MediaCom czyli m.in. organizacja kalendarza szkoleń, prowadzenie bazy szkoleń, rezerwacja sal, komunikacja z uczestnikami etc.;
  • Koordynacja zgłoszeń agencji do konkursów branżowych czyli m.in. wgrywanie zgłoszeń na platformy konkursowe, praca z zespołami opracowującymi zgłoszenia, prowadzenie strony formalnej i procesu zgłoszeń;
  • Współpraca przy organizacji eventów i warsztatów firmowych logistyka i organizacja wydarzeń;
  • Wsparcie operacyjne działu Marketingu i PR, w tym działania administracyjne z obszaru Marketingu i PR (w tym employer branding i komunikacja wewnętrzna / zewnętrzna), koordynacja newslettera;
  • Desk research na potrzeby zespołów Strategii, PR i Marketingu i Data & Efficiency.
  • Czekamy na Ciebie, jeśli :

  • Masz wysokie umiejętności interpersonalne i potrafisz współpracować z osobami w różnych rolach oraz na różnych stanowiskach w firmie;
  • Biegle obsługujesz pakiet MS Office, w szczególności PowerPoint i Excel;
  • Posiadasz doskonałą organizację pracy;
  • Płynnie posługujesz się językiem Angielskim (poziom B2+ / C1).
  • Co możemy Ci zaoferować?

  • bardzo szybki rozwój kompetencji miękkich dzięki współpracy z najwyższą kadrą menedżerską w firmie, w szczególności z : komunikacji, leadershipu i zarządzania swoją pracą w czasie;
  • uczestnictwo w rozwojowych projektach, a także rozwój merytoryczny w zakresie marketingu, finansów, PR;
  • poznanie działania mechanizmów jednego z najlepszych domów mediowych w Polsce;
  • pracę w pozytywnej i wspierającej atmosferze;
  • umowę o pracę oraz pakiet benefitów : karta Medicover Sport i prywatna opieka medyczna;
  • dostęp do różnorodnych form wsparcia, także szczególnie ważnego w dobie pandemii wsparcia psychologicznego (w ramach Employee Assistance Program oraz indywidualnych konsultacji z ramienia zespołu HR);
  • świetne biuro w Centrum Praskim Koneser oraz hybrydowy tryb pracy
  • Jeśli czytając to ogłoszenie poczuła / eś, że to rola dla Ciebie, czekamy z niecierpliwością na Twoje zgłoszenie!

    Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku