specjalista ds. wsparcia it (aplikacje e-commerce)
Randstad
Gliwice, Śląskie
4 d. temu

job description

Masz za sobą pierwsze doświadczenia w IT help desk?

Chcesz przejść na kolejny poziom i rozwijać się w obszarze aplikacji e-commerce?

Dołącz do zespołu Application Support! Nie czekaj, aplikuj już dziś!

oferujemy

  • umowa o pracę w pełnym etacie w systemie zmianowym
  • opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe
  • lekcje języka angielskiego
  • możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w kursach, certyfikacjach i konferencjach a także dostęp do biblioteki
  • imprezy integracyjne
  • pracę w zgranym, pełnym pozytywnej energii zespole.
  • zadania

  • wsparcie technicznie użytkowników aplikacji w zakresie rozwiązywania problemów (związanych z błędami danych i błędami aplikacji) oraz integracji systemów upstream i downstream
  • tworzenie i utrzymywanie knowledge base
  • pełnienie roli drugiej linii wsparcia
  • oczekujemy

  • min rocznego doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (wsparcie aplikacji)
  • znajomości języków skryptowych (np. Groovy) oraz składni języka SQL
  • znajomości języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji
  • znajomości ITIL
  • swobody w posługiwaniu się dokumentacją techniczną
  • umiejętności i chęci pracy w zespole
  • Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku