Service Desk Agent with German (remote)
ManpowerGroup Sp. z o.o.
Szczecin
4 d. temu
source : infoPraca

Oferujemy :

  • Pracę w jednej z największych firm informatycznych na świecie
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę podpisywaną bezpośrednio z pracodawcą
  • Pracę całkowicie zdalną w trybie home-office
  • Możliwość rozwoju zawodowego (pakiet szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych)
  • Międzynarodowe środowisko pracy (codzienny kontakt w języku niemieckim i angielskim)
  • Rozbudowany pakiet benefitów pozapłacowych (m. in., grupowe ubezpieczenie, zniżki na produkty partnerów firmy, karta sportowa, bilety do kina)
  • Wymagania :

  • Wykształcenie wyższe
  • Doświadczenie w dziale obsługi klienta lub sprzedaży
  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie C1 / C2
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office
  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym
  • Zdolność ustalania priorytetów i analitycznego myślenia
  • Kluczowe zadania na stanowisku :

  • Bieżąca współpraca z zagranicznymi klientami firmy (niemieckojęzycznymi)
  • Wsparcie techniczne dla klientów za pośrednictwem telefonu, czatu oraz poczty elektronicznej
  • Ścisła współpraca z działem IT
  • Budowanie pozytywnych relacji z klientami firmy
  • Oferta dotyczy pracy stałej.

    Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku