Graphic Designer
Publicis Groupe
Warszawa, Mazowieckie, PL
4 d. temu

Opis firmy

Założona w 1926 roku Grupa Publicis jest trzecią największą grupą komunikacyjną na świecie. Dzięki unikalnemu połączeniu kreatywności i technologii, jesteśmy liderem zmian transformacji biznesowej.

Publicis Commerce jest naszą marką dedykowaną rozwojowi oferty eCommerce dla międzynarodowych i lokalnych Klientów z obszaru CPG, elektroniki użytkowej, retail, premium i finansów.

Dostarcza usługi z zakresu badania zachowań konsumenckich w ekosystemie eCommerce, projektowania, produkcji i audytu contentu eCommerce oraz projektowania i wdrożeń technologicznych platform omnichannel oraz generowania ruchu i optymalizacji sprzedaży w obrębie sklepów internetowych.

Opis stanowiska

  • Minimum 2-letnie doświadczenie w kreowaniu i projektowaniu (serwisy www, kampanie iMedia, materiały digital) poparte portfolio zawierającym projekty komercyjne.
  • Znajomość zasad i wyczucie w budowaniu kompozycji.
  • Znajomość zasad i wyczucie w budowaniu typografii.
  • Doświadczenie w tworzeniu fotomanipulacji i / lub ilustracji
  • Obsługa programów Adobe : Photoshop i Illustrator, InDesign na poziomie dobrym.
  • Znajomość innych programów pakietu Adobe na poziomie podstawowym
  • Mile widziana znajomość na poziomie podstawowym innych programów graficznych (Sketch, InVision, Affinity, Principle, Framer, Cinema 4D).
  • Umiejętność pracy z brand bookiem marki.
  • Znajomość specyfikacji formatów reklamowych w mediach tradycyjnych, digital oraz social media.
  • Znajomość aktualnych, światowych trendów w projektowaniu graficznym i reklamie.
  • Pasja i zaangażowanie w realizowane projekty.
  • Umiejętności koncepcyjne w zakresie idei graficznej (wymyślanie lub współwymyślanie rozwiązań wizualnych).
  • Otwartość we współpracy między działami, komunikatywność.
  • Doskonała organizacja czasu pracy.
  • Systematyczność i dokładność (Pixel Perfect).
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego.
  • Kwalifikacje

  • Tworzenie projektów digitalowych (www, iMedia), visuali oraz koncepcji wizualnych dla klientów agencji.
  • Współtworzenie kampanii wizerunkowych i sprzedażowych oraz poszukiwanie nowoczesnych rozwiązań projektowych.
  • Wsparcie dla mniej doświadczonej części zespołu designerów.
  • Mile widziana chęć brania udziału w projektach o potencjale nagrodowym oraz samodzielne wyszukiwanie projektów dodatkowych.
  • Dodatkowe informacje

  • Możliwość rozwoju w firmie o stabilnej i ugruntowanej pozycji rynkowej
  • Bogatą ofertę szkoleń online we współpracy z uznanymi partnerami rynkowymi
  • Możliwość uczestniczenia w międzynarodowych i lokalnych programach i projektach rozwojowych
  • Międzynarodowe środowisko pracy
  • Dofinansowanie pakietów opieki zdrowotnej, karty sportowej, biletów do kina oraz urlopu ("wakacje pod gruszą")
  • Dostęp do wewnętrznej, międzynarodowej platformy Marcel umożliwiającej wymianę kontaktów oraz doświadczeń, wraz z szerokim portfolio szkoleń i kursów
  • Jeśli interesuje Cię praca hybrydowa lub elastyczne godziny pracy - daj nam znać!
  • Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku