Pracownik Contact Center
DPD
Warszawa
5 d. temu

Twoje zadania :

  • Telefoniczna obsługa Klienta - tylko połączenia przychodzące
  • Istnieje możliwość obsługi Klienta poprzez e-mail, chat
  • Udzielanie informacji o statusie przesyłki
  • Udzielanie informacji na temat usług i cennika DPD Polska
  • Dla nas ważne są

  • Zaangażowanie oraz odpowiedzialne podejście do zadań
  • Komunikatywność oraz dobra dykcja
  • Dyspozycyjność poniedziałek-piątek + jedna sobota w miesiącu (godziny 8-14)
  • Dobra znajomość obsługi komputera
  • Zyskujesz :

  • współpracę w oparciu o umowę zlecenia
  • możliwość przejścia na umowę o pracę)

  • współpracę z firmą o ugruntowanej pozycji na rynku
  • możliwości rozwoju zawodowego
  • współpracę w elastycznych godzinach, w młodym, energicznym zespole
  • szkolenia wewnętrzne
  • atrakcyjną stawkę godzinową i terminowość wypłat
  • Aplikuj

    Administratorem Pani / Pana danych osobowych jest DPD Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (DPD) z siedzibą w Warszawie przy ul.

    Mineralnej 15, 02-274 Warszawa. Podane przez Panią / Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacyjnego, a w razie wyrażenia w tym zakresie zgody, także dla celów przyszłych procesów rekrutacyjnych.

    Uprzejmie informujemy, że odpowiemy wyłącznie na wybrane oferty.

    Report this job
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku