Specjalista ds. reklamacji i szkód (branża logistyczna)
ESA Logistika
Gliwice, śląskie, Polska
6 d. temu
source : Praca

ESA logistika jest jedną z czołowych firm logistycznych reprezentowaną w czterech krajach Europy Środkowej (Czechy, Słowacja, Polska i Węgry).

Obecnie ESA zatrudnia ponad 1000 osób. Na przełomie lat 2007 i 2008 strategicznym partnerem ESA logistika został Hitachi Transport System Ltd. (HTS).

Oddział ESA Polska powstał pod koniec 2009 roku w Gliwicach i w ciągu ostatnich lat, dzięki pracującym z nami wysokiej klasy specjalistom, zdobył uznanie wśród klientów, świadcząc zwłaszcza usługi spedycji drogowej (Kraków, Gliwice), spedycji morskiej i lotniczej (Piaseczno), transportu specjalnego oraz magazynowe w Gdańsku, Ostrołęce, Radzyminie, Warszawie, Radomiu, Żyrardowie, Dobrej, Mszczonowie, Poznaniu, Mielcu i Emilianowie.

Aktualnie w związku z rozwojem Naszej organizacji poszukujemy :

Specjalista ds. reklamacji i szkód (branża logistyczna)

Miejsce pracy : Gliwice

W Twoim zakresie obowiązków znajdzie się :

  • realizowanie i nadzorowanie całego procesu reklamacji tj. przyjmowanie reklamacji od klientów, przewoźników, pracowników, rozpatrywanie i składanie reklamacji dalszej;
  • kompletacja dokumentów / informacji odnośnie zdarzenia szkodowego i ich archiwizacja, prowadzenie wewnętrznego rejestru;
  • wystawianie dokumentów księgowych, nadzór nad procesem akceptacji not / faktur obciążeniowych, windykacja należności z wystawionych not;
  • sporządzanie raportów i analiz;
  • wsparcie merytoryczne pracowników firmy w ramach podejmowanych działań naprawczych i zapobiegawczych; weryfikacja i ocena skuteczności podejmowanych działań;
  • opieka jakościowa procesów operacyjnych firmy w ramach programu prewencji;
  • kontakt z klientami i podwykonawcami w procesie reklamacyjnym;
  • kontakt z firmą ubezpieczeniową i prawnikiem w toku reklamacyjnym;
  • wyceny ubezpieczeniowe projektów operacyjnych, dopełnianie obowiązku informacyjnego względem firmy ubezpieczeniowej;
  • udział w audytach wewnętrznych i klienckich.
  • Na tym stanowisku będą potrzebne przede wszystkim chęci ale również spełnienie wymagań takich jak :

  • min. 2 letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku w branży logistycznej lub doświadczenie w spedycji (warunek konieczny);
  • wykształcenie wyższe (logistyka, administracja, zarządzanie jakością);
  • znajomość prawnych aspektów transportu (umowy przewozu, spedycji);
  • praktyczna wiedza z zakresu obsługi reklamacji i ubezpieczeń, unormowań prawnych w zakresie reklamacji;
  • język angielski ze względu na międzynarodowy charakter organizacji oraz klientów na poziomie umożliwiającym swobodną, profesjonalną komunikację;
  • znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel);
  • podstawy wiedzy z zakresu wystawiania dokumentów księgowych (mile widziane).
  • Nasza oferta to :

  • bezpieczne i stabilne warunki pełnoetatowej pracy w ramach umowy o pracę (wstępnie na okres próbny);
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia oraz benefity (opieka medyczna, opieka prawna, grupowe ubezpieczenie WARTA oraz dofinansowanie do urlopu i karty sportowej OK SYSTEM, świąteczna karta przedpłacona oraz comiesięczne zasilenie karty kultura w ramach ZFŚS);
  • możliwość udziału w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych;
  • radość pracy w zaangażowanym, przyjaznym zespole, współtworzenia firmy (otwarta komunikacja, programy racjonalizatorskie);
  • pracę w firmie, której dynamika rozwoju niesie ze sobą ciągle nowe możliwości.
  • Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku